فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش 20میلیارد ریال از یک دستگاه تریلر که قصد تردد به سمت استان های مرکزی داشته، خبر داد.
کد خبر: ۳۰۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 27 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار عزیزالله ملکی عصر روز دوشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: محموله کشف شده شامل 50 هزار و 788 ثوب البسه،140 عدد ادکلن و 136 جفت کفش قاچاق بود که در همین رابطه یک متهم دستگیر شده است.
 
وی با بیان اینکه این محموله توسط ماموران انتظامی در شهرستان بندرخمیر کشف شده، خاطرنشان کرد: مأموران با کنترل محورهای مواصلاتی تریلر حامل این محموله را که قصد عبور و تردد به سمت استان های مرکزی داشته در محور بندر خمیر-بندرعباس شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف و موفق به کشف کالای قاچاق شدند.
 
سردار ملکی با اشاره به رشد 68 درصدی کشف کالای قاچاق در هرمزگان از ابتدای امسال تا پایان مردادماه، تاکید کرد: یکی از اولویت های نیروی انتظامی، برخورد جدی با قاچاق کالاست که تشدید اقدامات در این زمینه تا پایان سال جاری ادامه دارد و محیط را برای افرادی که به اقتصاد داخلی کشور ضربه می زنند ناامن می کنیم و افراد سودجو یقین بدانند که در این زمینه برخورد جدی صورت می گیرد.
 
شهرستان بندرخمیر در 70 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار