کد خبر: ۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴ 19 January 2015

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان البرز گفت: با تلاش هنرمندان البرز برای نخستین‌بار سه گروه تئاتر استان در بخش نهایی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور پیدا کرده‌اند. 
سیدموسی حسینی‌ کاشانی اظهار داشت: با تلاش هنرمندان البرز برای نخستین بار سه گروه تئاتر استان در بخش نهایی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور پیدا کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه دو گروه از این بخش با شرکت در جشنواره منطقه‌ای جواز حضور در جشنواره تئاتر فجر را بدست آوردند، افزود: حضور این افراد در جشنواره تئاتر فجر در ارتقاء تئاتر استان بسیار تاثیرگذار است.
مدیرکل ارشاد البرز با بیان اینکه بخشی از تعهد و قول‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد البرز به اهالی هنر این استان اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: سه گروه تئاتر "شیرین به روایت امروز"، "سیاه رود" و "من یک قهوه می‌خواهم" به ترتیب در تماشاخانه سنگلج، ایرانشهر و خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شود.
حسینی کاشانی با بیان اینکه امیدواریم دوستان علاقه‌مند به تئاتر این افراد را در زمان اکران تنها نگذارند، تصریح کرد: هنرمندان البرز از جمله فعالان حوزه تئاتر درمسابقات و جشنواره‌های مختلف نظیر جشنواره منطقه‌ای و دفاع مقدس به سبب وجود استعداد فراوان خوش درخشیدند.
وی با تاکید براینکه هنرمندان البرز همواره با کمترین امکانات و برنامه‌ای خود جوش در سطح بین‌المللی و ملی حرف برای گفتن دارند، گفت: ظرفیت و پتانسیل بالقوه استان توجه ویژه مسئولان استانی به این بخش را می‌طلبد تا با مساعدت بیش از پیش خود این روند را بهبود بخشند.
مدیرکل ارشاد البرز با بیان اینکه تعامل با مجموعه‌های فرهنگی استان بد نیست، اظهار داشت: اگر بتوان برآیند حمایت و مساعدت‌ها را به صورت کارشناسی انجام دهیم هنرمندان استان با نیروی بیشتر در سطح کشور حاضر می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه در بخش موسیقی نیز اقدامات خوبی داشته‌ایم، بیان کرد: درصدد هستیم با حمایت و مساعدت شهرداری، معاونت فرهنگی این دستگاه و استانداری البرز میزبان برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان باشیم.
وی با تاکید براینکه استان‌های محدودی شرایط پذیرش میزبانی این جشنواره را دارند، تصریح کرد: در صورت همکاری همه جانبه دستگاه‌های مربوطه جشنواره فیلم و هنرهای تجسمی فجر به طور همزمان در البرز برگزار می‌شود.
حسینی‌کاشانی با بیان اینکه برای اجرای جشنواره فیلم فجر در البرز نیازمند تامین اعتبارات لازم هستیم، گفت: در این جشنواره شاهد اکران 10 فیلم در سه سانس هستیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار