مربی هرمزگانی تیم ملی ووشو جوانان کشورمان گفت: رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان امسال در رشته ووشو در بلغارستان برگزار می‌شود و ایران امیدهای فراوانی برای کسب مدال در هر دو بخش تالو و ساندا دارد.
کد خبر: ۳۰۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶ 24 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علی رضا بهرمن مربی هرمزگانی تیم ملی ووشو جوانان کشورمان به بیان آخرین وضعیت تیم اعزامی ایران به مسابقات جهانی بلغارستان پرداخت.

وی با بیان این که تیم ملی جوانان ایران در رشته ووشو این هفته عازم مسابقات قهرمانی جوانان جهان در بلغارستان می‌شود، از آمادگی ویژه ملی‌پوشان کشورمان برای کسب مدال‌های رنگارنگ از این مسابقات خبر داد.

این مربی بین‌المللی ووشو افزود: ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان با 11 ورزشکار در دو بخش تالو و ساندا حضور می‌یابد که 6 ورزشکار در بخش تالو و 5 ورزشکار در بخش ساندا به این مسابقات اعزام می‌شوند.

علی رضا بهرمن ادامه داد: تیم ملی جوانان ایران در رقابت‌های دور گذشته قهرمانی جوانان جهان در ترکیه موفق شد تا بعد از چین به جایگاه دوم این مسابقات دست یابد که با توجه به حضور کشورهای مختلف جهان در این دوره از رقابت‌ها در بلغارستان، بدون شک رقابت نفس‌گیری را میان ورزشکاران ایران با ورزشکاران کشورهای مختلف جهان شاهد خواهیم بود.

این مربی هرمزگانی تیم ملی ووشو جوانان کشورمان با اشاره به عزم جزم ورزشکاران ایرانی برای دفاع از جایگاه خود در این رقابت‌ها از تلاش کشورهای مختلف جهان برای رشد ورزش ووشو در قالب تیم‌های ملی‌شان خبر داد و گفت: جا دارد از تلاش‌های دکتر علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران برای همکاری و حمایت همه جانبه از ملی‌پوشان کشورمان به طور ویژه تقدیر و تشکر کنم که رشد ورزش ووشو ایران مدیون تلاش‌های ایشان و مجموعه فدراسیون ووشو است.

بهرمن وضعیت تیم ملی جوانان کشورمان را نیز مطلوب عنوان و اطمینان داد تا ملی‌پوشان تمام توان خودشان را برای کسب جایگاه برتر در این مسابقات بکار بگیرند.

استان هرمزگان در پایان بیان کرد: رشد ورزش ووشو در استان هرمزگان در زمینه‌های مختلف جریان دارد و در طول سال‌های اخیر موفقیت‌های بسیاری در این رشته توسط ورزشکاران هرمزگانی کسب شده که باید این روند را با جدیت هر چه بیشتر ادامه داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار