نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه مدارس هرمزگان نیازمند توجه ویژه هستند،گفت: شرایط مدارس به دلیل گرمای آب و هوا، در هرمزگان بسیار خاص و مدیریت مدارس خواهان امکانات بالایی است، از همین رو انتظار می‌رود، که در این راستا به هرمزگان توجه ویژه شود.
کد خبر: ۳۰۰۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 24 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در آئین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی که در هنرستان شهید رجایی ناحیه یک بندرعباس برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن بازگشایی مدارس، خطاب به نماینده وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: شرایط مدارس به دلیل گرمای آب و هوا، در هرمزگان بسیار خاص و مدیریت مدارس خواهان امکانات بالایی است، از همین رو انتظار می‌رود، که در این راستا به هرمزگان توجه ویژه شود.
 
با بیان اینکه 13 میلیون دانش‌آموز امروز در کشور به سر کلاس‌های درس می‌روند که 320 هزار نفر آن سهم هرمزگان است، اضافه کرد: این میزان جمعیت خواهان مدیریت بهینه و هدفمند است و نباید فراموش کرد که آموزش و پرورش می‌تواند منشا خوبی‌ها و نادرستی‌های آینده و حتی حال جامعه باشد.
 
در این مراسم که با حضور مقامات استانی، نمایندگان هرمزگان در مجلس، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس، برگزار شد، علاوه بر آیین ویژه نواختن زنگ مدارس، پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت بازگشایی مدارس، توسط مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان قرائت شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار