شهردار بندرعباس از اجرای طرح تعویض پسماند خشک با لوازم‌التحریر در آستانه بازگشایی مدارس در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۲۹۸۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ 19 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، عباس امینی‌زاده صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های در دست اجرای شهرداری بندرعباس در آستانه بازگشایی مدارس اظهار کرد: یکی از طرح‌های خوب شهرداری بندرعباس ایجاد انگیزه میان خانواده‌ها برای همکاری در زمینه کاهش زباله و اجرای طرح‌های تفکیک از مبدأ است.
 
وی افزود: در همین راستا طرح تعویض پسماند خشک نظیر کاغذهای باطله و مجلات و روزنامه‌های قدیمی با لوازم‌التحریر در سطح شهر بندرعباس به اجرا درآمده است.
 
شهردار بندرعباس با اشاره اجرای این طرح از 27 شهریورماه تا 31 شهریور در چهار نقطه از شهر بندرعباس، اضافه کرد: شهروندان می‌توانند زباله‌های خشک خود را به یکی از سه ایستگاه پارک شهید دباغیان، خیابان امامت (نخل ناخدا)، دوراهی ایسینی و نبش خیابان اتوبوس‌رانی تحویل داده و در قبال آن لوازم‌التحریر دریافت کنند.
 
امینی‌زاده گفت: این طرح به همت سازمان مدیرت پسماند شهرداری بندرعباس اجرا می‌شود.
 
وی همچنین بر تداوم اجرای طرح‌هایی از این دست در شهر بندرعباس تأکید و تصریح کرد: مدیریت پسماند به یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری شهرداری‌های سراسر کشور تبدیل شده و این موضوع در استان هرمزگان و شهر بندرعباس نیز با توجه به اهمیت حفظ و صیانت از محیط زیست، اهمیتی دوچندان یافته است که همکاری و مشارکت شهروندان را می‌طلبد.
 
شهردار بندرعباس خواستار افزایش برنامه‌های فرهنگی با موضوع پسماند شد و از رسانه‌ها به عنوان بازوی اصلی اجرای طرح‌های بزرگ فرهنگی خواست تا در این زمینه به شهرداری کمک کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار