این در حالی است که خطر سقوط ، تیم فوتبال داماش گیلان را تا چند هفته به پایان این مسابقات تهدید می کرد اما با پیروزی تیم داماش در یک هفته مانده به پایان این مسابقات آنهم برابر تیم شهرداری بندرعباس، خیال این تیم از ماندن در لیگ دسته اول مسجل شد.
کد خبر: ۲۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶ 30 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ، این در حالی است که خطر سقوط ، تیم فوتبال داماش گیلان را تا چند هفته به پایان این مسابقات تهدید می کرد اما با پیروزی تیم داماش در یک هفته مانده به پایان این مسابقات آنهم برابر تیم شهرداری بندرعباس، خیال این تیم از ماندن در لیگ دسته اول مسجل شد.

تیم فوتبال داماش گیلان که تجربه حضور چند باره در رقابت های لیگ برتر را دارد در این فصل به دلیل مشکلات عدیده مالی ضعیف ظاهر شد و نتوانست طرفداران خود را راضی نگه دارد که گواه این امر حضور کم تماشاگران در دیدارهای خانگی بود؛ به طوری که در اکثر دیدارهای خانگی تعداد تماشاگران تیم داماش کمتر از سه هزار نفر بود که برای تماشای دیدارهای این تیم به ورزشگاه می آمدند .

این در حالی است زمانی که باشگاه داماش گیلان امتیاز باشگاه پگاه گیلان را خریداری کره بود ، امیر عابدینی مدیرعامل این باشگاه در روزهای اول با ارایه یک طرح ، تیم داماش را پس از چهار سال در جام باشگاه های آسیا می دید و حتی در رویاهای خود قهرمانی تیم داماش در مسابقات جام باشگاه های آسیا را در سر می پروراند.

اما با این همه این تیم در رقابت های لیگ دسته اول حضور دارد و در فصل جاری نیز توانست به سختی خود را در لیگ دسته اول نگه دارد .

تیم فوتبال داماش گیلان رقابت های لیگ دسته اول را می خواست با حضور علی نظرمحمدی به عنوان سرمربی شروع کند اما در ابتدای کار این مربی بومی استعفاء داد و امید هرندی دیگر مربی رشتی سکان هدایت تیم فوتبال داماش گیلان را در لیگ دسته اول بر عهده گرفت.

اما این مربی بومی نیز نتوانست تا پایان فصل به عنوان سرمربی در نیمکت تیم فوتبال داماش گیلان قرار گیرد و چند هفته به پایان مسابقات نیز از سرمربی گری این تیم استعفاء داد تا تیم داماش بدون سرمربی رقابت ها را به پایان برساند .

به هر حال تیم فوتبال داماش گیلان در رقابت های لیگ دسته اول به دلیل انصراف یک تیم از این گروه، 20 بازی انجام داد که ماحصل آن شش پیروزی ، هشت تساوی و شش شکست بود که در مجموع این تیم با کسب 26 امتیاز این مسابقات را به پایان رساند .

تیم فوتبال داماش گیلان در جریان این رقابت ها ، 18 گل به ثمر رساند و در نقطه مقابل ، 19 گل دریافت کرد که تفاضل گل این تیم در پایان فصل به 1- گل رسید .

به هرحال تماشاگران و طرفداران این تیم منتظرند که مشکلات بی شمار مالی و حاشیه ای تیم فوتبال داماش گیلان به پایان برسد تا دوباره این تیم با تقویت خود، در رقابت های لیگ برتر حضور یابد که به قول کارشناسان فوتبال این مهم دور از انتظار نیست و فقط همت والا و حمایت می خواهد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار