مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: با برگزاری جشنواره هم‌پیمانی به ارتقای منزلت رانندگان حرفه‌ای پرداخته خواهد شد که قطعا اگر رانندگان به نقش خود در این صنعت واقف شوند نسبت به حرفه خود تعصب بیشتری خواهند داشت.
کد خبر: ۲۹۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷ 14 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضا مجرد اظهار داشت: جشنواره هم‌پیمانی ایمنی رانندگان حرفه‌ای با ارزیابی 12 شاخص انتخاب راننده برتر از نظر نکات ایمنی و ... با هدف ارج نهادن به تلاش رانندگان حرفه‌ای و تجلیل از این قشر زحمتکش و بی‌مدعا یعنی رانندگان حرفه‌ای حمل و نقل عمومی جاده‌ای درون‌ و برون‌شهری در نیمه دوم مهرماه امسال برگزار می‌شود.
 
وی افزود: این شاخص‌ها عبارت از سوابق و فعالیت حرفه‌ای شامل سوابق تخلفات، بررسی وضعیت سانحه رانندگی، رفتار و انضباط فردی، تشویق و تقدیرنامه‌های دریافتی از سازمان‌ها، اخلاق حرفه‌ای، معاینه فنی و نگهداری ایمن وسیله نقلیه، اقدامات امدادی، کمک‌رسانی به مردم و سایر رانندگان، طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه در جهت توسعه ایمنی راه‌ها، دوره‌های آموزش مهارت حرفه‌ای، سلامت شغلی و حرفه‌ای و مشارکت‌های اجتماعی برای توسعه حمل‌ و‌ نقل ایمنی است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: شرکت‌کنندگان در جشنواره منحصراً رانندگان شاغل در حمل و نقل عمومی کالا و مسافر که دارای مجوز فعالیت از سازمان‌های ذی‌ربط درون‌شهری و برون‌شهری هستند که مشروح اقدامات شاخص این عزیزان پس از تائید سازمان‌ها و صنوف مربوطه توسط هیأت داوران بررسی و از برگزیده‌شدگان در مراسم جشنواره هم‌‌پیمانی ایمنی رانندگان حرفه‌ای که در پاییز سال جاری برگزار می‌شود، تجلیل خواهد شد.
 
مجرد، ‌اشاعه فرهنگ ایمنی از طریق رانندگان حرفه‌ای، توسعه ایمنی پایدار در حمل و نقل و ارج نهادن به مقام و منزلت رانندگان حرفه‌ای را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره دانست و افزود: جشنواره با محوریت شورای سیاست‌گذاری متشکل از نمایندگان نهادهای مختلف و دستگاه‌های دولتی مسؤول حمل و نقل طراحی و برنامه‌ریزی شده است که اولین جلسه  کمیته داوران جشنواره در بیستم شهریورماه سال جاری جهت بررسی آثار ارسالی رانندگان عزیز تشکیل شد.
 
وی در پایان افزود: با برگزاری جشنواره هم‌پیمانی به ارتقای منزلت رانندگان حرفه‌ای پرداخته خواهد شد که قطعاً اگر رانندگان به نقش خود در این صنعت واقف شوند نسبت به حرفه خود تعصب بیشتری خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار