رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: مجمع روسای هیئت‌های فوتبال سراسر کشور با حضور رئیس فدراسیون فوتبال در مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۵ 30 April 2015
مهدی برادران در نشست خبری انتخاب مرد فوتبال سال خراسان که در محل موسسه خیریه گلستان علی (ع) برگزار شد اظهار داشت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته مراسم انتخاب مرد فوتبال خراسان رضوی روز شنبه همزمان با ولادت امیرالمومنین علی (ع) در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی افزود: انتخاب مرد فوتبال سال از بهترین برنامه‌هایی است که امسال توسط هیئت فوتبال خراسان رضوی برگزار می‌شود که روز پس از برگزاری همایش انتخاب مرد بر‌تر فوتبال خراسان نیز تیم ملی فوتبال 98 به مصاف پیشکسوتان فوتبال خراسان می‌رود.

برادران بیان کرد: برای برگزاری مراسم انتخاب مرد فوتبال خراسان نیز بازیکنان، پیشکسوتان فوتبال و تمامی کسانی که به نوعی به فوتبال خدمت کرده‌اند در این مراسم حضور پیدا می‌کنند که بر همین اساس در چندین نوبت صحبتی که با علی کفاشیان داشتم گفتند که با توجه به علاقه شدیدی که جهت حضور در این مراسم دارم اما به علت سفر به بحرین متاسفانه نمی‌توانم در این مراسم حضور پیدا کنم.

وی تصریح کرد: جلسه‌ای روز پنج شنبه هفته آینده در مشهد مقدس برگزار می‌شود که این جلسه با حضور روسای هیئت‌های فوتبال کشور است که در افتتاحیه و اختتامیه این جلسه دو روزه علی کفاشیان به سخنرانی می‌پردازد؛ در سال گذشته سه پیشنهاد از سوی هیئت فوتبال استان در این مجمع به تصویب رسید که امسال نیز این سه مورد را پیگیری می‌کنیم تا بتوانیم ابتدا مشکلات فوتبال کشور و استان را حل کنیم.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: در جشن انتخاب مرد فوتبال خراسان تعداد بازیگران زیادی دعوت شده‌اند که تاکنون نیز حامد بهداد، مهران احمدی، هدایت هاشمی و سعید و ساعد سهیلی قول حضور در این مراسم را داده‌اند.

برادران بیان کرد: در این مراسم از تمام کسانی که برای فوتبال خراسان احترام قائل هستند دعوت می‌شود که حضور پیدا کنند اما در این میان نیز پیشکسوتان تمامی عرصه‌ها و مسئولین استانی و کشوری حضور پیدا می‌کنند اما نباید این نکته را از یاد برد که در این مراسم آن چیزی که مهم است این است که خانواده فوتبال دور هم جمع شوند و بتوانند با یگدیگر خاطراتشان را مرور و تجربیاتشان را به یکدیگر ارائه دهند.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری انتخاب مرد فوتبال خراسان تنها این نیست که تنها فردی به عنوان نفر بر‌تر انتخاب شود بلکه اینکه تنها ما بگوییم که به یاد تمامی کسانی که برای فوتبال این استان زحمت کشیده‌اند هستیم؛ بنا بر برنامه ریزی‌های صورت گرفته دو هفته پس از برگزاری انتخاب مرد فوتبال استان نیز دبیرخانه دائمی انتخاب مرد فوتبال خراسان تشکیل می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی بیان کرد: اگر مسابقه دوستانه تیم ملی 98 و منتخب فوتبال خراسان به نحو مطلوبی برگزار شود ما به دنبال این هستیم که در کنار جوار حریم امام رضا (ع) نیز مسابقه فوتبال تیم ملی هنرمندان و تیم منتخب فوتبال خراسان را برگزار و تمامی درآمد آن را به موسسه خیریه گلستان علی تقدیم کنیم.

برادران در ارتباط با با حضور دو نماینده از فوتبال خراسان در فصل آینده لیگ بر‌تر گفت: فوتبال خراسان خوشبختانه توانسته در دو سال گذشته عملکرد قابل قبولی ارائه دهد چرا که امروز دو تیمی که به عنوان نماینده فوتبال استان در لیگ بر‌تر هستند به صورت خصوصی اداره می‌شوند و در اینجایگاه عالی قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: هم اکنون تیم‌های تهرانی که در لیگ بر‌تر هستند و با هزینه‌ها و کمک‌های دولتی بازی می‌کنند در چه جایگاهی هستند؟ حال اگر این تیم‌ها به صورت خصوصی در بیایند به چه جایگاهی می‌رسند و وضعیتشان در لیگ چگونه می‌شود؟ بنابراین هم اکنون نمایندگان فوتبال خراسان چهار تا پنج سال از تیم‌های دولتی تهرانی جلو‌تر هستند و این در حالی است که برای تیم‌های دولتی 20 برابر تیم‌های خصوصی خرج می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی بیان کرد: بازی تیم‌های ملی 98 و تیم منتخب فوتبال خراسان نیز بلیط آن با قیمت 5000 تومان به فروش می‌رسد.

برادران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه کدام بازیکنان تیم ملی 98 در این بازی حضور پیدا می‌کنند گفت: هم اکنون در این بازی 45 نفر حضور دارند که در این میان افرادی همچون دایی، مهدوی کیا و خداداد عزیزی حضور دارند و کریم باقری از برانکو اجازه حضور گرفته و به دنبال این است که برانکو را برای بازی به همراه خود بیاورد و شانس حضور برانکو در این بازی بسیار زیاد و تا حدودی قطعی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار