مشاور رییس جمهوری در امور رسانه ها از پوشش بیمه ای روزنامه های با ۱۲خبرنگار و هفته نامه های با ۶ خبرنگار خبر داد.
کد خبر: ۲۹۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰ 29 April 2015

به گزارش تابناک یزد ، دکتر محمدرضا صادق امروز در جمع خبرنگاران رسانه های دیداری و شنیداری استان فارس با بیان این که مسائل مربوط به حقوق و امنیت حرفه ای خبرنگاران رسانه ها از اولویت کار دولت است، گفت : دولت با برنامه ریزی که در بیست ماه گذشته انجام داده است به نتایجی رسیده که با اجرای آن بسیاری از مشکلات خبرنگاران حل خواهد شد. 

صادق افزود : هر روزنامه ای در استان های کشور که 12 خبرنگار و هر هفته نامه ای که حداقل 6 خبرنگار داشته باشد در صورتی که مدیر مسئول ، بیمه خبرنگاران را پرداخت کند ، تمام بیمه های پرداختی به مدیران مسئول بازگردانده می شود و خبرنگاران زیر پوشش بیمه قرار می گیرند.

وی اضافه کرد : خبرنگاران نقش بسیار مهمی در اطلاع رسانی دارند ولی خبرنگار حرفه ای باید نقد منصفانه ای نسبت به مسایل مختلف در جامعه داشته باشد تا مشکلات حل شود.

مشاور رسانه ای رییس جمهوری گفت: نقد منصفانه، خدمت به دولت است و مسئولان باید نسبت به این موضوع توجه ویژه و با خبرنگاران تعامل و ارتباط مطلوب داشته باشند.

وی در خصوص عملکرد رسانه ملی در انعکاس خبرهای دولت یازدهم نیز گفت: از ابتدای فعالیت رییس جدید رسانه ملی ظرفیت های خوبی ایجاد شده است و ارتباط دوسویه خوبی میان دولت و رسانه ملی وجود دارد.

دراین جلسه بیش از بیست نفر از خبرنگاران ، عکاسان ، دبیران خبر و نمایندگان خبرگزاری ها مسائل و مشکلات خود را در خصوص بیمه خبرنگاری ، حقوق و دستمزد ، مسکن ، امنیت شغلی و رفع مشکلات اقتصادی با مشاور رسانه ای رییس جمهوری در میان گذاشتند و دکتر صادق قول مساعد داد که این مشکلات را به صورت جدی پیگیری کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار