معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: آسیب های اجتماعی تهدیدی بزرگ برای جامعه محسوب شده که باید با برنامه ریزی و جامع نگری برای کاهش میزان آن اقدام کرد.
کد خبر: ۲۹۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷ 08 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، ایوب رحیمی روز پنجشنبه در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی که در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد، افزود: یکی از کارهای اساسی که توسط مسئولان ارشد استان به طور جدی پیگیری شده، مسائل اجتماعی بوده که خوشبختانه وزارت کشور نیز با تهیه گزارشی مبسوط در این زمینه با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، به خوبی وارود پیدا کرده است.
وی ادامه داد: امروزه آسیب های اجتماعی تهدیدی بزرگ برای کشور محسوب شده و استان قزوین نیز در این راه با پیش بینی و برنامه ریزی های دقیق کاهش آسیب های اجتماعی را از دستگاه های اجرائی مطالبه می کند.
وی ادامه داد: استانداری قزوین در موضوع کاهش آسیب های اجتماعی 15 موضوع حساس و پراهمیت را شناسائی کرده و درکنار 5 مورد اصلی که مورد تاکید مقام معظم رهبری هستند، به آنها ورود پیدا کرده است.
وی اضافه کرد: امروزه مسئولان استان در اجرای طرح ها بر این موضوع تاکید دارند که به طور حتم طرح های پیشنهادی دارای پیوست فرهنگی و اجتماعی باشند تا بعد از اجرای طرح ها با مشکلات و آسیب های اجتماعی ناشی از اجرای طرح مواجه نشویم.
در این جلسه که با حضور قائم مقام وزیر کشور برگزار شد نمایندگان دستگاه های حاضر از جمله معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش، معاونت درمانی دانشگاه علوم پزشکی، سازمان بهزیستی، شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، اداره کل کار و تعاون و رفاه اجتماعی، دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و اداره راه و شهرسازی استان قزوین به بحث و تبادل نظر در خصوص آسیب های اجتماعی و راهکارهای کاهش آن پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار