نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان بر پيگيري مشكلات معيشتي مردم از سوي مسئولان تاكيد كرد و گفت: اقتصاد مقاومتي زماني عملياتي می‌شود كه خانه هر ايراني به يك كارخانه تبديل شود.
کد خبر: ۲۹۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵ 04 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، آيت‌الله غلامعلي نعيم‌ آبادي در يادواره شهداي كارمند شهرستان دامغان که با حضور نيروهاي نظامي و انتظامي، كارمندان ادارات، مسئولان و مردم ولايت ­مدار اين شهرستان، در مسجد جامع برگزار شد، اظهار کرد: ما براي به دست آوردن اين انقلاب عزيزاني چون شهيدان رجايي و باهنر را داده­‌ايم، شهيد رجايي كه به ما هنر زيستن آموخت و شهيد باهنر كه استكبار را نااميد كرد و پس از آنان ما وظيفه داريم كه راهشان را ادامه دهيم.
 
وي تصريح كرد: شهيدان رجايي و باهنر به گونه‌اي رفتار كردند كه دشمن از آنها نااميد شد و اگر دشمن از انسان نااميد شود، نشان دهنده قدم برداشتن در راه درست است.
 
آيت‌الله نعيم آبادي گفت: مسئولان بدانند بايد به سمتي حركت كنند كه مشكلات مردم حل شود و باري از دوش مردم برداشته شود و كارمندان نيز تكريم ارباب رجوع و آرامش در برخورد را اولويت خود قرار دهند.
 
نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان تصریح کرد: حضور مردم و مطالبه‌گري اخلاق مدارانه آنان عامل رشد يك جامعه و نشان‌دهنده فرهنگ متعالي در آن كشور است.
 
این عضو پیشین مجلس خبرگان در خصوص اقتصاد مقاومتي نیز خاطرنشان کرد: تا دست‌ها به كار نيفتد، اقتصاد مقاومتي شكل نخواهد گرفت و زماني اقتصاد مقاومتي عملياتي خواهد شد كه خانه هر ايراني به كارخانه‌اي تبديل شود.
 
وی اظهار كرد: بايد به فرهنگ گذشتگان برگرديم و دست به كار شويم و نگذاريم به چرخه اقتصادي كشور ضربه وارد شود.
 
نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان تاكيد كرد: شهدا با از خودگذشتگي براي ما وحدت، اقتدار، عزت و يكپارچگي آفريدند، پس ما وظيفه داريم يادشان را همواره گرامي داريم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار