کد خبر: ۲۹۰۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸ 04 September 2016


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: هیچ کشوری حق دخالت در امور نظامی و دفاعی ایران را نداشته و به احدی چنین اجازه‌ای را نخواهیم داد.

سردار علی‌استاد حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی شرایط متفاوتی را نسبت به سال‌های قبل از انقلاب و حتی سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی تجربه می‌کند.

وی افزود: پیش از انقلاب ما دارای حکومت ظالم و سرسپرده غرب بودیم و تمام تصمیم‌های مهم کشوری و حتی امور جاری کشور براساس دستور کشورهای زورگوی غربی و سفارتخانه‌های انگلیس و آمریکا گرفته می‌شد.

این فرمانده ارشد نظامی تصریح کرد: در چنین شرایطی ملت ایران به رهبری مرجعیت معظم شیعه و در راس آن بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) قیام کرد و هدف اصلی این قیام مردمی، تشکیل حکومتی مستقل، آزاد و سربلند و اداره کشور بر اساس تعالیم و احکام دینی بود.

استادحسینی گفت: به فضل الهی ملت ایران به پیروزی رسید و امروز شاهد ایرانی قدرتمند و تاثیرگذار در معادلات منطقه‌ای و جهانی هستیم و غربی‌ها به خوبی می‌دانند که هیچ طرحی بدون همراهی و مشارکت ایران در منطقه به نتیجه نمی‌رسد.

وی بیان داشت: از سوی دیگر ما امروز الگویی برای ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلبی هستیم که نمی‌خواهند زیر سلطه کشورهای زورگوی غربی زندگی کنند.

فرمانده سپاه استان البرز افزود: به همین دلیل است که کشورهای استکباری و در راس آنها سران کاخ سفید و حکومت ظالم و کودک‌کش رژیم صهیونیستی به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی و ملت ایران هستند.

استاد حسینی ادامه داد: در شرایطی که شرق و غرب برای جلوگیری از توسعه و پیشرفت و اقتدار ایران با هم متحد شده‌اند، ملت ایران با هدایت رهبری عظیم‌الشان انقلاب گام‌های بزرگی برای تحقق اهداف و آرمان‌های خود برداشته است.

وی اظهار داشت: یکی از توطئه‌های دشمنان، تضعیف توان دفاعی کشورمان است و می‌بینیم که دشمنان به دنبال بهانه‌هایی برای بازرسی از تاسیسات دفاعی و نظامی ایران هستند.

این فرمانده ارشد نظامی تاکید کرد: به طور قطع ما به هیچ کشور و احدی اجازه نمی‌دهیم که در این زمینه دخالت کرده و اجازه بازرسی و حتی اظهارنظر هم به خارجی‌ها و بیگانگان نخواهیم داد.

استادحسینی در پایان با اشاره به رهنمودهای مقام عظمای ولایت گفت: دشمنان اسلام و انقلاب اگر کوچک‌ترین جسارتی را علیه ملت ایران و توان دفاعی و نظامی ما داشته باشند، با پاسخ کوبنده‌ای روبه‌رو خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار