استاندار یزد با بیان اینکه زیر بنای مسائل فرهنگی، تفکر و اندیشه است گفت: دانش آموزان باید همانطور که به درس خواندن اهمیت می دهند به مسائل فرهنگی هم توجه داشته باشند.
کد خبر: ۲۹۰۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰ 04 September 2016
به گزارش تابناک یزد،سید محمد میر محمدی  در نشست شورای آموزش و پرورش استان افزود: از طریق درس خواندن ، مسائل فرهنگی در جامعه نهادینه می شود.
وی اظهار کرد: باید کارگروهی برای بحث و تبادل نظر مسائل تربیتی دانش آموزان شامل کارشناسان دینی ، صدا و سیما و یک روانشناس تشکیل شود و همچنین در این کارگروه نمایندگان دانش اموزان، متناسب با مقطع تحصیلی مربوطه هم حضور داشته باشند.
استاندار یزد اضافه کرد: معلمان باید هر ماه در کلاس های خود جلساتی داشته باشند تا دانش آموزان سوالات خود را در زمینه های مختلف مطرح و پس از دسته بندی آنها توسط کارشناسان مربوطه در یک روز مشخص به آنها پاسخ داده شود.
وی اضافه کرد: همچنین مسائل و مشکلات دانش آموزان باید با تشکیل هسته های مشاور راهنمایی و هدایت شوند.
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش یزد هم به موفقیت های دانش آموزان این استان در رشته های مختلف اشاره کرد و گفت: در سال تحصیلی گذشته 110 هزار دانش آموز در
مسابقات فرهنگی و هنری شرکت کردند.
علی سرداری افزود: همچنین 130 هزار دانش آموز هم در اردوهای دانش آموزی حضور یافتند.
در این نشست نمایندگان دانش آموزان برگزیده در مسابقات فرهنگی و هنری، ورزشی، قرآنی و نهج البلاغه حضور داشتند و مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.
در سال تحصیلی جدید 207 هزار دانش آموز در استان یزد راهی کلاس درس می شوند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار