مسئول اداره همکاری های علمی و خدمات پژوهشی حوزه علمیه خراسان از تخفیف 25تا 60درصدی در دومین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۲۸۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴ 03 September 2016
به گزارش تابناک رضوی، هادی حصاری در حاشیه مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی استان خراسان رضوی که در محل حوزه علمیه عالی نواب در مشهد برگزار شد، با بیان اینکه انتشارات حوزوی سراسر کشور و در بخش بین الملل هم انتشارات لبنان هم حضور دارد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه تأمین کتب مورد نیاز اساتید و طلاب حوزه علمیه است.
مسئول اداره همکاری های علمی و خدمات پژوهشی حوزه علمیه خراسان از رشد دوبرابری نمایشگاه نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: سال گذشته 22ناشر حضور داشتند که امسال شاهد حضور 45ناشر هستیم.
وی ادامه داد: هدف دیگر در این نمایشگاه تجهیز کتابخانه های مدارس علمیه است و مدارس می توانند ضمن بازدید از نمایشگاه، کتاب های مورد نیاز خود را رصد کنند، که برای سطح خرید کتابخانه های مدارس 50میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده است.
مسئول اداره همکاری های علمی و خدمات پژوهشی حوزه علمیه خراسان همچنین از تخفیف 25درصدی در این نمایشاه خبر داد و گفت: سعی کردیم بستری فراهم شد تا طلاب بتوانند کتب مورد نیاز را با قیمت مناسب تهیه کنند.
حصاری ادامه داد: کتاب های ناشرانی که از پشتوانه های مالی برخوردار هستند و یا ممکن است متعلق به مجموعه دولتی باشد، تا 60درصد هم تخفیف دارند.
گفتنی است این نمایشگاه تا تاریخ 17شهریورماه سال جاری، در محل حوزه علمیه عالی نواب مشهد برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار