کد خبر: ۲۸۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 01 September 2016


رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از تشکیل کلینیک صنعتی متشکل از دانشجو و اساتید برای راه‌اندازی واحدهای نیمه فعال و غیر فعال صنعتی در البرز از ۷ ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، صاحب سادات‌حسینی در نشست خبری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز با اصحاب رسانه که بعد از ظهر امروز برگزار شد، با اشاره به اینکه در ترم مهر ماه سال جاری 59 رشته کاردانی در دانشگاه علمی کاربردی البرز وجود دارد، اظهار داشت: 199 کد رشته محل در مهر ماه در مقطع کاردانی وجود دارد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز با بیان اینکه 36 رشته هم در ترم بهمن ماه در دانشگاه علمی کاربردی البرز موجود است، افزود: در 78 کدرشته محل در ترم بهمن در مقطع کاردانی پذیرش دانشجو می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 14735 دانشجو در مقطع کاردانی در ترم مهر ماه سال جاری پذیرش می‌شوند، گفت: 5715 دانشجو هم در ترم بهمن در مقطع کاردانی پذیرش می‌شوند.

سادات‌حسینی با بیان اینکه 35 مرکز علمی کاربردی در البرز وجود دارد، ادامه داد: در مقطع کارشناسی در مهر ماه 78 رشته و در ترم بهمن 7 رشته موجود است.

وی با اشاره به اینکه 136 کدرشته محل در ترم مهر کارشناسی وجود دارد، گفت: 22 کدرشته محل نیز در ترم بهمن کارشناسی موجود است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز با بیان اینکه ثبت نام در دانشگاه جامع علمی کاربردی از 7 شهریور ماه سال جاری آغاز می‌شود، اظهار داشت: این زمان تا 13 شهریور ادامه دارد که می‌توان دفترچه ثبت نام را از سایت سنجش تهیه کرد.

وی با تاکید بر اینکه 99 درصد دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی البرز بومی هستند، تصریح کرد: از بهمن سال 92 تا بهمن سال 94 بیش از 50 درصد رشته در مقطع کارشناسی جذب و 33 درصد رشته‌های قدیمی حذف شده‌اند.

سادات حسینی با اشاره به اینکه 5 رشته در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی البرز وجود دارد، گفت: کلینیک صنعتی متشکل از دانشجو و اساتید برای راه‌اندازی واحدهای نیمه فعال و غیر فعال صنعتی در البرز از 7 ماه گذشته شروع به فعالیت کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار