مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت : 378 تعاونی با هفت هزار و 367 عضو و پنج هزار و دو فرصت شغلی ظرف سه سال دولت تدبیر وامید در این استان تشکیل شده است.
کد خبر: ۲۸۸۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 01 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمدعلی سلیمی چهارشنبه درنشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته تعاون اظهار داشت: این تعاونی ها در 14 رشته زمینه تعاونی های متعارف نوع جدید و دانش بنیان ، دانش آموختگان دانشگاه و بانوان شکل گرفته اند.

وی ادامه داد : بخش کشاورزی با 126 تعاونی و یک هزار و 335 عضو بیشترین تعداد از تعاونی های یاد شده را به خود اختصاص داده و زمینه اشتغال یک هزار و 358 نفر را فراهم کرده است.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اضافه کرد : سرانه ایجاد اشتغال 378 تعاونی یاد شده 13 فرصت شغلی توسط هر تعاونی بوده است.

به گفته سلیمی ، تعداد کل تعاونی های فعال هرمزگان سه هزار وهفت تعاونی با عضویت یک میلیون و 101 هزار و 376 نفر است که 69 هزار 402 فرصت شغلی ایجاد کرده اند.

وی اشاره کرد: 80 درصد صید آبزیان با چهار هزار و 500 شناور صیادی ، حمل و نقل کالاهای صادراتی و وارداتی از بنادر هرمزگان به جزایر و کشورهای حاشیه خلیج فارس با نزدیک به 500 شناور ، جابه جایی بار ومسافر بین سرزمین اصلی و جزایر ، 80 درصد تولید گوشت مرغ استان و 70 درصد توزیع مواد سوختی مورد نیاز هرمزگان بوسیله شرکت های تعاونی انجام می شود.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار