شهردار منطقه 3 بندرعباس گفت: تعداد 78 ملک در محله شیر سوم در مسیر اصلاحات قرار گرفته و اعتباری بالغ‌بر 32 میلیارد و 740 میلیون ریال هزینه در بر داشته است.
کد خبر: ۲۸۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴ 28 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، روح‌الله مرادی‌زاده ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره اسطوره‌های صداقت، تعهد و احیاگران فرهنگ خدمت‌رسانی شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر اظهار داشت: مردم بندرعباس همواره در کشور به‌عنوان مردمانی شریف و خونگرم شناخته شده هستند و امروز هم به‌مناسبت هفته دولت مراسم جشن باشکوهی در محله شیر سوم به‌مناسبت هفته دولت برگزار می‌شود و پروژه‌هایی را در این محله و سایر محلات حوزه منطقه سه به بهره‌برداری می‌رسد.
 
وی افزود: خیابان 10 متری (قائم عجل‌الله) به‌مناسبت هفته دولت در محله شیر سوم افتتاح شد که نام این پروژه به درخواست و پیشنهاد اهالی منطقه نامگذاری شده است.
 
شهردار منطقه 3 بندرعباس ادامه داد: محله شیر سوم مردان بزرگی را هم‌چون شهیدان سلیمی، محمددست، اکبری‌زاده، سلیمانی، عوضی‌زاده، خواجه‌ای را تقدیم این نظام کرده و یاد و خاطره این شهدا در این منطقه رنگ و بوی خاصی را به این محله داده است.
 
مرادی‌زاده یادآور شد: افتتاح خیابان قائم دستیابی آسان و راحت مردم منطقه را به خیابان 20 متری سه راه برق و شهیدا کبری‌زاده را فراهم می‌کند.
 
وی افزود: تعداد 78 ملک در محله شیر سوم در مسیر اصلاحات قرار گرفته و اعتباری بالغ‌بر 32 میلیارد و 740 میلیون ریال هزینه در بر داشته است که این محله را از نظر بهداشتی و سیلاب نیز در زمان بارندگی نسبت به قبل بهتر خواهد کرد.
 
شهردار منطقه 3 بندرعباس اضافه کرد: بازگشایی و احداث خیابان 12 متری شهید عبدالحسن کریمی کوی ملت 31 با اعتباری بالغ‌بر 11 میلیارد و 100 میلیون ریال و طول 526 متر و مساحت 6 هزار و 312 متر مربع افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
 
مرادی‌زاده یادآور شد: پیاده‌روسازی و ایجاد فضای سبز پروژه مذکور به بازگشایی و عبور و مرور و باز شدن راه به خیابان اصلی شهرک پیامبر اعظم(ص) و حد فاصل کوی ملت را تسهیل می‌کند.
 
این مسؤول خاطرنشان کرد: آماده‌سازی و بازگشایی کوچه فروغ 18، استارت آکواریوم دریایی، بام سبز تپه‌ الله‌کبر، بازگشایی محله شمیلی‌ها، نورافشانی در سطح محدوده خیابان قائم، بازگشایی خیابان پشت شهر، بازسازی زمین‌های ورزشی، احداث پارک‌های محله‌ای و ادامه پیاده روسازی‌ها در محدوده منطقه 3 ازجمله پروژه‌هایی است که در این هفته مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار