دبیر مجمع خیرین ورزشی کشور گفت: در سراسر کشور 171 پروژه ورزشی به دست خیرین در حال اجرا و تکمیل است.
کد خبر: ۲۸۵۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ 27 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، بهروز منتقمی شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از پروژه‌های ورزشی خیرساز در جزیره قشم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 171 پروژه ورزشی در سراسر کشور با مساحت 560 هزار مترمربع به دست خیرین در حال ساخت و تکمیل است که استان هرمزگان در کل کشور رتبه سوم را داراست.
 
وی با بیان این که 15 پروژه ورزشی در هرمزگان به دست خیرین ورزش در حال ساخت و تکمیل است، افزود: وزارت ورزش و جوانان بنا دارد تا تصدی‌گری در حوزه ورزش را به طور کامل به بخش خصوصی و یا خیرین واگذار کند و در این بخش عمدتا بر نظارت و کیفیت ارائه برنامه‌ها متمرکز شود.
 
دبیر مجمع خیرین ورزش‌یار کشور ادامه داد: معتقدیم که در حوزه ورزش هنوز از ظرفیت خیرین در استان‌های مختلف استفاده مطلوبی نشده و باید در این حوزه شاهد کارهای هر چه بیشتری باشیم چرا که ساخت فضاهای ورزشی تأثیر بسیاری بر سلامت جامعه داشته و از سازه ورزشی استفاده‌های زیادی می‌توان برد.
 
منتقمی عنوان کرد: وزارت ورزش و جوانان در صدد ایجاد ستاد خیرین ورزش‌یار در کشور و ارتقای کمیته‌های خیرین در استان‌ها به مجمع خیرین در آنها است تا بتواند دامنه فعالیت‌های خیرین را در حوزه ورزش گسترش داده و برخی از حمایت‌ها و نیازهای خیرین را به طور بهتری پوشش دهد.
 
وی تأکید کرد: اگر خیری 30 درصد یک پروژه ورزشی را انجام دهد می‌تواند نام خود و یا هر فرد دیگری را بر روی پروژه تکمیل شده قرار دهد و وزارت ورزش و جوانان در این زمینه همکاری خوبی با خیرین دارد.
 
مشاور وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: روش اداره مکان ورزشی ساخته شده توسط خیرین نیز به صورت هیأت امنایی خواهد بود و اعضای آن را خیر تعیین می‌کند و تنها نظارت بر کیفیت و نوع اجرای برنامه‌های ورزشی در این اماکن را وزارت ورزش انجام می‌دهد و مدیریت و انتصاب مدیر بر این مجموعه‌ها نیز به خیر سپرده شده است.
 
منتقمی همچنین از تلاش‌های مجمع خیرین ورزش‌یار استان هرمزگان تقدیر کرد و گفت: ظرفیت بسیار خوبی در استان هرمزگان در زمینه مشارکت خیرین برای تکمیل فضاهای ورزشی نیمه تمام وجود دارد و اطلاع‌رسانی مناسب رسانه‌ها در این زمینه می‌تواند کمک قابل توجهی در این بخش و رشد ورزش حرفه‌ای در استان باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار