جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از صحت کشف و شناسایی ۲۱۰ کانتینر حاوی کالای قاچاق به ارزش ۱۹۰ میلیارد تومان از یک باند بزرگ قاچاق با استفاده از جعل اسناد در هرمزگان خبر داد و گفت: 26 نفر از رابطان و کسانی که در دو سازمان مرتبط با این باند همکاری داشته اند، دستگیر شده و چهار نفر آن‌ها در حال حاضر در زندان به سر می‌برند.
کد خبر: ۲۸۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 24 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سرهنگ علی‌اصغر خرم روی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کشف و شناسایی تعداد 210 کانتینر صحت دارد اما تمامی این کانتینرها ضبط نشده و تنها تعداد شش کانتینر از این باند قاچاق ضبط‌شده که در بررسی اسناد و مدارک کشف‌شده، میزان کانتینر این باند قاچاق کالا به 210 کانتینر رسید.
 
وی با تائید خبر کشف ۲۱۰ کانتینر حاوی کالای قاچاق، اضافه کرد:  نیروی انتظامی با ضوابط قضایی در تماس است و ملزم به ارائه اسناد و مدارک خود به‌غیراز مراجع قضایی نیست.
 
خرم روی با اشاره به اینکه زمانی که قرار قضایی افراد موجود است انکار کردن دیگر معنایی ندارد، خاطرنشان کرد: کارکنان دو سازمانی که با این باند قاچاق همکاری کرده بودند، دستگیر و در قوه قضایی پرونده‌ دارند.
 
وی در پایان با اشاره به حادثه پیش‌آمده اخیر رانندگی برای فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: این حادثه کاملاً یک اتفاق بوده و هیچ ارتباطی به شغل و عملکرد سردار ملکی نداشته است و دلیل اصلی سانحه در دست بررسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار