معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان گفت: دو فرماندار و 10 بخشدار اهل‌سنت از ابتدای دولت یازدهم تاکنون در هرمزگان منصوب شده‌اند.
کد خبر: ۲۸۳۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ 23 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علی رئوفی ظهر امروز در حاشیه افتتاح 233 پروژه عمرانی در شهر بندرعباس در اولین روز از هفته دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دولت یازدهم موضوع توسعه منابع انسانی و توجه به ظرفیت‌های انسانی استان هرمزگان مورد توجه جدی قرار گرفته به طوری که اکنون انگیزه و امید میان سرمایه‌های انسانی استان تقویت شده است.
 
وی افزود: شایسته‌سالاری و تخصص‌گرایی در انتصابات در کنار توجه به کارآیی و تعهد از محورهای اصلی انتصابات در مسؤولیت‌های مختلف بوده است به طوری که برای اولین بار در بعد از انقلاب اسلامی دو فرماندار و 10 بخشدار اهل‌سنت در استان هرمزگان منصوب شده است.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان با بیان این که یکی از اولویت‌های مهم دولت یازدهم تقویت اعتماد میان مردم و دولت برای پیگیری اقدامات بزرگ اقتصادی و اجتماعی بوده است، خاطرنشان کرد: نیروهای تحصیل‌کرده و نخبه استان هرمزگان فرصت رشد و بروز یافته‌اند و در بسیاری از ادارات و دستگاه‌ها شاهد توجه ویژه به موضوع سرمایه‌های انسانی استان هستیم.
 
رئوفی به وحدت و انسجام عمومی میان مردم استان و مسؤولان برای پیگیری توسعه هرمزگان اشاره و گفت: مشارکت در سرنوشت اقتصادی، سیاسی و اجتماعی هر منطقه و شفافیت در موضع‌گیری‌ها و طرح مسائل و موضوعات مختلف با مردم از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های دولت یازدهم در استان هرمزگان است.
 
وی ادامه داد: آرامش و امنیت اقتصادی موجود در استان و روحیه تعاملی استاندار و مدیران استانداری و مدیران دولت در استان موجب شده تا پس از برجام شاهد رشد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در همه زمینه‌ها در هرمزگان باشیم به طوری که تعداد پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت امسال در هرمزگان و ارزش ریالی آنها نسبت به سال قبل بیش از 140 درصد رشد را نشان می‌دهد.
 
معاون استاندار هرمزگان رشد جمعیت دانشجویی استان و بخصوص در حوزه تحصیلات تکمیلی در طول چند سال اخیر را نیز یادآور شد و گفت: تعداد دانشجویان مراکز آموزش عالی استان هرمزگان به 130 هزار نفر رسیده است و شاخص تحصیلات تکمیلی در استان نیز از 19 درصد به 22 درصد در دولت تدبیر و امید رشد کرده که نشان از رشد فضاهای آموزشی و ظرفیت‌های علمی استان است.
 
رئوفی به رشد همه‌جانبه استان در دولت تدبیر و امید اشاره و عنوان کرد: در همه شاخص‌ها در هرمزگان رشد چشمگیری را شاهد هستیم و این روند با قدرت و جدیت ادامه دارد تا بتوانیم هرمزگان را به جایگاه واقعی آن در کشور برسانیم.
 
وی در پایان تصریح کرد: زیربنای هر توسعه پایداری در استان، نیروی انسانی توانمند و متخصص آن است که باید در هرمزگان در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشیم تا در مسؤولیت‌های ملی بیشتری شاهد استفاده از نیروهای هرمزگانی باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار