استاندار هرمزگان اظهار کرد: در این سه سال 337 پروژه با بیش از هزار کلاس درس در هرمزگان ساخته شده است و حوزه زیرساخت‌های آموزشی هرمزگان در دولت تدبیر و امید متحول شده است.
کد خبر: ۲۸۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹ 23 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، جاسم جادری در مراسم بهره‌برداری از دبیرستان 12 کلاسه شهید آرمات بندرعباس، با بیان اینکه تعلیم و تربیت سرلوحه تمامی کارها و امور در کشور است، افزود: معماری رعایت شده در پروژه دبیرستان 12 کلاسه شهید آرمات یکی از نیازهایی است که باید در سایر پروژه‌ها نیز مورد توجه قرار گیرد.
 
استاندار هرمزگان، اضافه کرد: دولت تدبیر و امید به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و غیرضروری، کمر همت به خدمات رسانی بسته است.
 
جادری با بیان اینکه دستاوردهای دولت آن گونه که باید معرفی نشده است، گفت: برخی‌ها فقط به یک حوزه چسبیده‌اند و مثلا می‌گویند در حوزه اقتصادی کاری نشده است که باید پرسید دلیل این سخنان و حملات به دولت چیست در حالی که تورم و تهدیدات اقتصادی از سر کشور برداشته شده است.
 
وی اضافه کرد: 45 درصد از تسهیلاتی که در دولت قبل داده شده است، غیرقابل وصول است و باید گفت که دود شده و به آسمان رفت چرا که غیرقابل برگشت است و سرمایه مملکت برباد رفته است.
 
استاندار هرمزگان با بیان اینکه این تسهیلات به بهانه ایجاد توسعه و اشتغال پرداخت و هیچ اتفاقی نیفتاده است ادامه داد: تسهیلات خوبی در دولت یازدهم به مردم واگذار شده است، و در این راستا برخلاف تبلیغات مخالفان دستاوردهای بزرگی در این دولت از جمله انرژی و آب و جاده‌ها در همین هرمزگان حاصل شده است.
 
وی با اشاره به برگزاری جشن پایان مدارس کپری در سال‌های گذشته، اضافه کرد: این در حالیست که در این سه سال در هرمزگان صدها کلاس درس در روستاها ایجاد شده است.
 
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان نیز در این آئين بیان کرد: دبیرستان 12 کلاسه شهید آرمات بندرعباس با اعتبار 37 میلیارد ریال و زیربنای دو هزارو 700 مترمربع به نمایندگی از 77 پروژه آموزشی شامل 438 کلاس درس با زیربنای بیش از 54 هزار مترمربع و اعتبار 520 میلیارد ریال در هرمزگان مورد افتتاح قرار گرفت.
 
ماشاءالله قاسمي افزود:  77 پروژه در هفته دولت دارای زیربنای 54 هزار و 272 مترمربع است که برای ساخت آن 520میلیارد ریال هزینه شده است.
 
وی اضافه کرد: تا هفته دولت امسال 173 کلاس درس تخریبی درهرمزگان با اعتبار 160 میلیارد ریال و زیربنای 17 هزار و 934 مترمربع بازسازی می شود.
 
به گفته وي در مجموع یکهزار و 627 کلاس درس تخریبی در استان هرمزگان وجود دارد که برای بازسازی و مقاوم سازی آنها بیش از سه هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
 
وي کرد: هم اکنون 192 طرح آموزشی درهرمزگان با 950 کلاس درس با زیربنای بیش از 191 هزار متر مربع در دست اجراست که با اختصاص به موقع اعتبار تا سال آینده به بهره برداری می رسد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار