مدیرکل آب و فاضلاب شهری هرمزگان گفت: کار ساخت دو پروژه بزرگ تصفیه‌خانه فاضلاب میناب و رودان در هفته دولت امسال آغاز می‌شود.
کد خبر: ۲۸۱۳۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 20 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، امین قصمی صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های در حال تکمیل برای افتتاح در هفته دولت در استان هرمزگان اظهار کرد: بسیاری از پروژه‌های عمرانی حوزه آب و فاضلاب در استان هرمزگان در شمار پروژه‌های ملی قرار می‌گیرند و امسال نیز 26 پروژه در کل کشور به عنوان پروژه‌های شاخص اقتصاد مقاومتی حوزه آب و فاضلاب قرار گرفته که ساخت دو پروژه بزرگ تصفیه‌خانه فاضلاب میناب و رودان از جمله این پروژه‌ها در کشور است.
 
وی افزود: اقتصاد مقاومتی رویکردی جدی در مجموعه وزارت نیرو است و در سراسر کشور نیز جهت‌گیری اجرای پروژه‌های عمرانی با اولویت توجه به اقتصاد مقاومتی صورت می‌گیرد.
 
مدیرکل آب و فاضلاب شهری هرمزگان با بیان اینکه تأمین آب مورد نیاز مردم ساکن در شهرها به تلاش پیوسته کارکنان شرکت آب و فاضلاب شهری در همه شهرستان‌های استان وابسته است، اضافه کرد: تاکنون نیز با توجه به توجهات ویژه در این زمینه شاهد تأمین مستمر آب آشامیدنی سالم برای مردم در همه شهرها بوده‌ایم و این روند با جدیت تمام ادامه دارد.
 
قصمی، دسترسی به آب آشامیدنی سالم را یکی از محورهای توسعه‌یافتگی و زمینه‌ساز رشد و پیشرفت یک منطقه عنوان کرد و گفت: استفاده از منابع آبی زیرزمینی، آب موجود در سدهای استان و استفاده از آب‌شیرین‌کن‌ها سه محور اصلی تأمین آب مورد نیاز مردم است که در استان هرمزگان از هر سه روش موجود استفاده می‌شود.
 
وی به تلاش مداوم استاندار هرمزگان و مجموعه نمایندگان استان به منظور تأمین اعتبار مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های مختلف حوزه آب و فاضلاب در استان اشاره و اظهار کرد: در سایه همدلی در این زمینه می‌توانیم با سرعت پروژه‌های این بخش را تکمیل و در خدمت به مردم قرار دهیم.
 
مدیرکل آب و فاضلاب شهری هرمزگان تصریح کرد: مهم‌ترین چالش توسعه استان هرمزگان موضوع آب بوده و این در حالی است که اگر برنامه‌ریزی مطلوبی در اجرای پروژه‌های آب‌شیرین‌کن در شهرهای مختلف و سرمایه‌گذاری مناسبی در این بخش داشته باشیم، این چالش به راحتی قابل مهار است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار