مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان از تدوین بانک اطلاعاتی سواحل این استان خبر داد و گفت: از سیاست های دولت تدبیر و امید برای کاهش آسیب های اجتماعی مدیریت تفرجگاه ها و سواحل است.
کد خبر: ۲۸۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ 19 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مرتضی محمودزاده در جلسه ستاد ساماندهی سواحل استان هرمزگان، عنوان کرد: شهر بندرعباس دارای 22 کیلومتر ساحل است اما به دلیل مشکلات متعدد، تنها حدود پنج کیلومتر از ساحل توسط شهروندان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به سیاست‌های دولت تدبیر و امید برای کاهش آسیب‌های اجتماعی با رویکرد مدیریت تفرجگاه‌ها و سواحل، افزود: بخشی‌نگری و نگاه جزیره‌ای دستگاه‌ها یک معضل بزرگ است و در امر مدیریت سواحل باید هم‌افزایی و مدیریت یکپارچه داشته باشیم.

مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان با اشاره به پروژه در حال احداث پلاژ بانوان بندرعباس، تصریح کرد: در صورت رفع موانع بهداشتی پلاژ بانوان بندرعباس در ساحل سوروی این شهر در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

محمودزاده با بیان اینکه سواحل زیبای هرمزگان آینه و ویترین این استان هستند، اظهار کرد: حق تمامی شهروندان است که از این نعمت خدادادی بهره‌مند شوند اما تاکنون از این ظرفیت و نعمت الهی به نحو مطلوب استفاده نشده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای بهره‌مندی هرچه بیشتر مردم، بانک اطلاعاتی در خصوص محدوده سواحل محل شنا شهروندان در شهرستان‌های هرمزگان نیز احصاء و تدوین می‌شود.

مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان اضافه کرد: امیدواریم در سال اقدام و عمل با عزم راسخ و تعامل تمامی دستگاه ها با رفع موانع، شاهد نشاط اجتماعی و کاهش آسیب ها، در جهت استفاده بهینه شهروندان از سواحل زیبای خلیج فارس باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار