عضو مجمع نمایندگان ادوار هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه ششم توسعه فرصتی مناسب و منحصربفرد برای جبران محرومیت‌های استان‌های ساحلی از جمله هرمزگان است.
کد خبر: ۲۸۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲ 18 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، احمد جباری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار روز گذشته‌اش با وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: یکی از نیازهای جدی استان هرمزگان برای توسعه و پیشرفت، ساماندهی وضعیت راه‌های مواصلاتی بین شهری و راه‌های روستایی است که در هر دو بخش از متوسط کشوری در سطح پائین‌تری قرار داریم.
 
وی افزود: برنامه ششم توسعه کشور فرصت بسیار خوبی برای دولت به منظور جبران محرومیت‌های استان‌های ساحلی و رساندن متوسط برخورداری این استان‌ها در زمینه‌های مختلف به میانگین کشوری است.
 
عضو مجمع نمایندگان ادوار هرمزگان در مجلس با بیان این که عزم خوبی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی برای بهبود وضعیت راه‌های روستایی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه راه وجود دارد، خاطرنشان کرد: آخرین وضعیت اجرای باند دوم محور بندرلنگه به بندرعباس و همین طور پروژه دوبانده‌سازی محور بستک به بندرعباس مورد بحث و پیگیری قرار گرفت و وزیر راه و شهرسازی قول داد تا تکمیل این پروژه‌ها در اولویت برنامه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی هرمزگان باشد.
 
جباری اضافه کرد: تحرک مناسب و ویژه وزارت راه و شهرسازی و عزم اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان به منظور ساخت هزار کیلومتر راه روستایی از هفته دولت امسال در سراسر استان هرمزگان نوید بخش بهره‌مندی بسیاری از روستاهای غرب استان از راه مناسب است که امیدواریم با عزم جدی همه مدیران در استان به ثمر برسد.
 
وی همچنین به نقش خیرین غرب هرمزگان در تکمیل بسیاری از راه‌های روستایی اشاره و عنوان کرد: در این عزم مجدانه وزارت راه و شهرسازی، همه مردم غرب استان نیز همراه و همدل آماده‌اند تا نهایت همکاری را با اجرای پروژه‌های راه در این منطقه داشته باشند تا شاهد رشد شاخص دسترسی به راه مناسب روستایی در هر سه شهرستان بندرلنگه، بستک و پارسیان (گاوبندی) باشیم.
 
نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس نهم شورای اسلامی در ادامه به دیدار خود با مسؤولان شرکت توسعه نفت و گاز کیش اشاره و گفت: تسریع در ساخت پالایشگاه نفت و گاز بندر آفتاب در محدوده روستای گرزه نیز از جمله دیگر موضوعاتی است که دغدغه مردم غرب استان است و با تکمیل و راه اندازی آن شاهد اشتغالزایی کم‌نظیری در این منطقه خواهیم بود.
 
وی ادامه داد: راه‌اندازی پالایشگاه نفت و گاز بندر آفتاب چهره منطقه پیرامونی خود را به کلی تغییر خواهد داد و علاوه بر دستاوردهایی که در عرصه ملی نصیب اقتصاد کشورمان می‌کند، تحولی بزرگ در اقتصاد منطقه نیز خواهد بود و مسؤولان این بخش به طور مصمم پیگیر اجرا و راه‌اندازی این پروژه هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار