مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایرانیان گفت:بیمه سلامت می تواند در کارکرد نظام سلامت اثر گذار باشد زیرا بیمه کارآمد و اثر بخش با بهره وری بالا می تواند کارایی نظام سلامت را دو چندان کند.
کد خبر: ۲۷۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸ 17 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛محمد جواد کبیر روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام اظهار کرد: آهنگ تکامل نظام ارائه خدمت بیمه سلامت نیز همزمان با این طرح نواخته شده و با ارائه خدمات نوین و حمایتی به بیمه شدگان بسوی تکامل گام بر می دارد.

وی افزود: سازمان بیمه سلامت ایرانیان می داند چه حفاظت و حمایتی را می تواند برای مردم ایجاد کند تا در برابر هزینه های حوزه درمان و سلامت آسیب نبینند که در این ارتباط افراد بیمه شده از خدمات یکسان برخوردار هستند.

کبیر تاکید کرد: 11 میلیون نفر اکنون در کشور تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند که 86 درصد از این افراد حاشیه نشینان شهرها و روستاییان هستند که 91 درصد آنها درآمد ماهیانه کمتر از 10 میلیون ریال دارند.

وی یادآور شد: باید به سمت کارآمدی، ویژگی های اقتدار، انجام خرید راهبردی، اصلاح نظام پرداخت و تقویت و ارزیابی خدمات بیمه ایی حرکت کنیم چرا که کمیت با خرید راهبردی خدمات و کیفیت با حفظ استانداردهای خدمات بهبود پیدا می کند.

به گفته وی، بزرگترین مداخله نظام در حوزه اجتماعی از آغاز دولت یازدهم بعنوان طرح تحول سلامت رقم خورد تا به لحاظ دسترسی مردم به خدمات درمانی، الگوی مناسبی برای حقوق شهروندی است.
کبیر گفت: بیمه سلامت می تواند در کارکرد نظام سلامت اثر گذار باشد زیرا بیمه کارآمد و اثر بخش با بهره وری بالا می تواند کارایی نظام سلامت را دو چندان کند.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام نیز در این آیین گفت: در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید و ایجاد رفاه اجتماعی در جامعه، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تمام سعی خود را بر آن داشته تا با تعامل و همدلی بین دستگاه های زیر مجموعه حداکثر خدمات را به جامعه هدف ارایه کند.

مدیرکل پیشین بیمه سلامت استان ایلام نیز در سخنانی اظهار کرد: بیش از 2 سوم جمعیت این استان تحت پوشش خدمات این بیمه هستند.

دکتر فالح کوهن گفت: در راستای ابلاغ دستور مقام معظم رهبری تلاش کردیم فعالیت های خود را در استان چند برابر کنیم بطوری که اکنون 386 هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

وی افزود: هم اکنون در سطح استان 18 دفتر پیشخوان طرف قرارداد با بیمه سلامت وجود دارد که متقاضیان می توانند برای بهره مندی از این طرح به دفاتر طرف قرارداد مراجعه کنند.

دکتر کوهن مهمترین اهداف سازمان بیمه سلامت را تمرکز امور بیمه ای، برقراری عدالت اجتماعی، توسعه کمی و کیفی خدمات و پوشش عادلانه، کاهش سهم پرداخت از جیب مردم و گسترش برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع اعلام کرد.

در این آیین که با حضور مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایرانیان، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جمعی از مسئولان و کارکنان بیمه سلامت استان ایلام و اصحاب رسانه برگزار شد با تقدیر از زحمات دکتر فالح کوهن،نورالدین رحیمی بعنوان مدیر عامل جدید بیمه سلامت استان ایلام معرفی شد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار