شکراله زندوی که شامگاه 19 اردیبهشت دچار سکته قلبی و معزی شد و تاکنون دوران نقاهت را می‌گذراند، امروز رسما از تبلیغات اسلامی هرمزگان رفت تا جانشین وی که معاون فرهنگی این سازمان بود نیز به عنوان سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان منصوب و معارفه شود.
کد خبر: ۲۷۹۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ 17 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، طی مراسمی با حضور معاون امور مجلس و استانهای سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد به عنوان سرپرست تبلیغات اسلامی هرمزگان معرفی شد.
 
حجت الاسلام سیدناصرالدین نوری زاده سه شنبه 26 مرداد 95 در جلسه معارفه سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: ممکن است اختلالاتی در یک دستگاه به دلیل عدم حضور مدیر به وجود آید که برای رفع این اختلالات احتمالی و ادامه روند اجرایی ادامه باید نسبت به تعیین و انتصاب سرپرست، جانشین و یا مدیر اقدام کرد.
 
 وی افزود: ادب و احترام اقتضا می‌کرد تا در انتخاب جانشین و یا سرپرست تبلیغات اسلامی هرمزگان مدتی تامل کنیم تا وضعیت جسمانی حجت الاسلام سیدشکرالله زندوی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان مشخص‌تر شود اما به دلیل طولانی بودن روند درمانی وی و به دستور حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی،  حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد به عنوان سرپرست این اداره کل انتخاب شد.
 
معاون امور مجلس و استانهای سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه این نهاد مذهبی تثبیت پایه های دینی و تبلیغات را در سراسر کشور برعهده دارد گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باید برنامه های خود را به صورت عوام گونه و خواص پذیر  برگزار کند.
 
سپس حجت الاسلام انصاری راد بیان کرد: در استان هرمزگان زمینه ها و بسترهای لازم برای تحقق اهداف این اداره کل فراهم شده و امروزه در سراسر استان شاهد زیرساختها و فضاهای اداری و همچنین نیروی انسانی هستیم.
 
وی افزود: با مشاهده پیشینه اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در دهه 70 و مقایسه آن با وضعیت کنونی، به خوبی درمی بابیم که این اداره کل در دو دهه گذشته به لحاظ زیرساختها و نیروی انسانی با مشکلات و چالش های جدی روبه رو بوده، اما طی این دو دهه اخیر اقدامات خوبی در زمینه احداث زیرساختها و تامین نیروی انسانی صورت گرفته است.
 
در ادامه، حجت الاسلام انصاری راد مطالب مبسوطی در خصوص ماموریتها و وظایف اداره کل تبلیغات اسلامی و سیاست های این اداره کل ارائه داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار