کارشناس، مسئول امور مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: بانک اطلاعاتی خبرنگاران این استان امسال تشکیل می شود.
کد خبر: ۲۷۷۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸ 14 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ یونس قیطانی روز یکشنبه  اظهار کرد: این اقدام برای نخستین بار توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت خانه مطبوعات انجام می شود و خبرنگاران باید با تکمیل فرم های ویژه برای ثبت نام در این بانک اقدام کنند.

وی افزود: اطلاعات تمامی خبرنگاران رسانه های گروهی استان اعم از مکتوب و غیر مکتوب شامل صدا و سیما، خبرگزاری ها، مطبوعات محلی و سراسری و سایت های خبری مجاز در این بانک جمع آوری و ثبت خواهد شد.

قیطانی تاکید کرد: پس از جمع بندی فرم های تکمیل شده توسط خبرنگاران، در نشستی با اعضای خانه مطبوعات اطلاعات این افراد و سوابق کاری آنها مورد بررسی قرار گرفته و کار ثبت نهایی آنها در بانک اطلاعاتی خبرنگاران ایلام انجام می شود.

کارشناس، مسئول امور مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام یادآور شد: شناسایی و ساماندهی خبرنگاران، خدمات دهی، توزیع امکانات، اجرای برنامه های مختلف از اهداف تشکیل این بانک اطلاعاتی است.

به گفته وی، تشکیل این بانک اطلاعاتی تا پایان امسال در استان با همکاری خانه مطبوعات انجام می گیرد.

قیطانی همچنین با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری مجمع عمومی خانه مطبوعات استان به منظور برگزاری انتخابات خانه مطبوعات گفت: آذر ماه امسال ششمین دوره انتخابات خانه مطبوعات بر اساس اساسنامه ابلاغی جدید برگزار خواهد شد.


اکنون 25 نشریه محلی، نمایندگی 70 روزنامه سراسری، 14 خبرگزاری و 21 سایت خبری در استان ایلام با 175 خبرنگار فعالیت دارند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار