قهرمانی مسابقات جودوی بانوان جام حضرت معصومه در قم با کسب ۷ مدال طلا به میزبان رسید.
کد خبر: ۲۷۶۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 13 August 2016
به گزارش تابناک قم،، نخستین دوره مسابقات چند جانبه جودوی بانوان جام حضرت معصومه (س) جمعه شب در قم پایان یافت و تیم جودوی بانوان استان قم به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کرد.

در این پیکارها که در سالن جودوی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد  ۶ تیم از ۵ استان  مرکزی، زنجان،  همدان، البرز و قم حضور داشتند که تیم جودوی استان قم با ۲ تیم در این مسابقات حاضر شده بود.

این دوره از مسابقات در ۷ وزن ۴۸، ۵۲، ۵۷، ۶۳، ۷۰، ۷۸ و به اضافه ۷۸ کیلوگرم و با یک کیلو گرم ارفاق برگزار شد و در پایان جودوکاران استان قم توانستند مقتدرانه و با کسب قهرمانی در هر ۷ وزن، عنوان نخست این مسابقات را کسب کرده و جام را در خانه حفظ کنند.

دیگر تیم جودوی قم نیز در این مسابقات توانست یک مدال نقره و ۲ مدال برنز به دست بیاورد ضمن این که پس از تیم جودوی قم که بر سکوی نخست ایستاد عناوین دوم  سوم به تیم‌های جودوی بانوان همدان و زنجان رسید.

مریم بابایی از استان زنجان به عنوان نماینده کمیسیون داوری در این مسابقات حضور داشت و مراسم اهدای مدال‌ها و احکام قهرمانی نیز با حضور روح الله رمضانی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان و سیده لیلا عنبری معاون هماهنگ کننده امور بانوان این اداره کل در سالن تختی به انجام رسید.

این برای نخستین بار است که استان قم میزبانی یک رویداد چند جانبه و معتبر جودو در بخش بانوان را بر عهده می‌گیرد و قرار است این رقابت‌ها از این پس همه ساله در قم برگزار شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار