رئیس اداره ورزش و جوانان خاش از کسب 6 مدال توسط کشتی گیران این شهرستان برای استان سیستان و بلوچستان در مسابقات کشوری خبر داد.
کد خبر: ۲۷۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸ 13 August 2016

عبدالغفور قلندرزهی با بیان اینکه رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی تورنمنت کشور در کردستان با معرفی نفرات و تیم‌های برتر اوزان مختلف به کار خود پایان داد، اظهار کرد: این مسابقات هفت جانبه با حضور تیمهای از کردستان، ایلام، خوزستان، اصفهان، سیستان  و بلوچستان، کرمانشاه و لرستان برگزار شد.

وی بیان کرد: در این مسابقات تیم کشتی بخشداری مرکزی خاش در قالب تیم سیستان و بلوچستان شرکت و موفق به کسب ۶ مدال رنگین و ارزشمند شد.

قلندرزهی با بیان تیم شهرستان خاش مقام چهارم این مسابقات کشوری را کسب کرد، گفت: در این رقابت ها مجید ریگی یکی از جوانان آینده دار کشتی این شهرستان در وزن ۶۴ کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد.

وی تصریح کرد: همچنین محمد مرادزهی در وزن ۴۲، متین شهنوازی در وزن ۳۵ و مبین شهنوازی در وزن ۳۸ کیلوگرم توانستند مدال نقره برگردن آویز کنند.

قلندرزهی با بیان اینکه علی اسدی مقام سوم این مسابقات را کسب کرد، گفت: دو مدال برنز نیز توسط میلاد حسین زهی در وزن ۵۴ و امید شهنوازی در وزن ۴۷ کیلوگرم بر افتخارات این تیم اعزامی افزوده شد.‌

وی اذعان کرد: در این رقابت ها کردستان قهرمان و کرمانشاه و اصفهان نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

رئیس اداره ورزش و جوانان خاش همچنین از اعزام تیم وزنه برداری شهرستان خاش جهت رکوردگیری به مشهد مقدس خبر داد و اظهار کرد: این اعزام در راستای مسابقات قهرمانی وزنه برداری شرق کشور در ۲۸ و ۲۹ مردادماه انجام شده است.

منبع: راه دانا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار