معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: مسئولان از هفته دولت به عنوان موسمی برای تزریق وحدت، نشاط و امید به آینده در میان مردم استفاده کنند.
کد خبر: ۲۷۵۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷ 10 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، ایوب رحیمی روز چهارشنبه در جلسه بزرگداشت هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی ایران در نگاه کلی، انقلابی فرهنگی بود که امام (ره) با بهره مندی از سیره پیامبر گرامی اسلام (ص)، ائمه اطهار (ع) و تشریح احادیث و آیات قرآنی توانستند تحولی شگرف را در کشور به وجود آورند.
وی ادامه داد: کشور ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی با چالش ها و مشکلات بسیاری، از ترور شخصیت ها و جنگ تحمیلی گرفته تا ایجاد تفرقه و دسیسه های داخلی روبرو بود اما ملت آگاه و هوشیار ایران توانست با رهبری خردمندانه و حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری از همه آنها با موفقیت عبور کند.
وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده نظام به دنبال ضربه زدن به انقلاب و اسلام هستند، یادآور شد: امروز دشمن که متوجه شده دیگر با جنگ و درگیری نمی تواند بر ملت ایران پیروز شود تنها راه پیروزی خود را بهره برداری از درگیری های داخلی و شکستن انسجام و وحدت مردم می بیند اما ما باید در این زمینه نیز هوشیار و آگاه باشیم.
وی با اشاره به استفاده از کلمات و عبارت های زیبا و نشاط آور مسئولان در سخنرانی ها، ادامه داد:همه تفکرها و دیدگاه های داخلی نظام تنها با وفاق ملی حفظ می شود و البته باید اذعان داشت که همه دولت ها با وجود محاسن و معایب خاص خود، خدمات و دستاوردهایی را نیز برای نظام به همراه داشته اند.
به گفته وی، تفکر شهیدان رجایی و باهنر در میان مردم و دستگاه های اجرائی باید نهادینه و اخلاق، منش و رفتار آنان به ویژه ساده زیستی، نحوه برخورد با مردم و آراستگی به سجایای اخلاقی الگویی برای همگان، به ویژه مسئولان قرار گیرد.
وی با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی دولت تدبیر و امید، اضافه کرد: دولت یازدهم با وجود همه تنگناهای موجود، تاکنون کارهای خوبی انجام داده و باید از شجاعت رئیس جمهوری نیز در برخورد با مساله فیش های نامتعارف و اطلاع رسانی در این زمینه تقدیر و تشکر کرد.
وی، وجود فساد در هر دولت و هر زمان را غیرقابل توجیه دانست و گفت: باید با کسانی که به بیت المال دست اندازی می کنند به صورت جدی برخورد اما نباید به کسانی که می خواهند با ایجاد یاس و بدبینی در جامه به اهداف شوم خود برسند اجازه فعالیت و حضور در میدان را داد.
رحیمی با اشاره به دستاوردهای دولت یازدهم، افزود: دولت تدبیر و امید علاوه بر اقدام های موثر و سازنده در حوزه بهداشت و درمان توانست با اقدام دیپلماتیک فضای روانی و نادرستی را که در جهان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته بود را از میان بردارد.
وی ادامه داد: از هفته دولت برای شادی بخشی به جامعه، وحدت و نشاط آفرینی باید استفاده و خدمات دولت را نیز صادقانه و بدون هیچ کم و کاستی در تریبون ها و رسانه ها مطرح کرد.
وی، شکستن جایگاه سران نظام را شکستن مقام نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: چرا باید اجازه دهیم برخی دانشجویان خطوط قرمز نظام را رعایت نکرده و در نشریه های خود به مقام های کشوری توهین کنند؟
وی ادامه داد: کاروان دولت تدبیر و امید در هفته دولت با هدف اطلاع رسانی دستاوردها و خدمات انجام شده در سه سال گذشته به شهرهای مختلف کشور سفر کرده و مدیران کل و مسئولان نیز باید آنان را همراهی کنند.
رحیمی در پایان تاکید کرد: دشمنان انقلاب و ایران می خواهند با استفاده از تمامی ابزارهای ممکن مردم را از نظام خود مایوس کنند اما ما باید با حرکت در خلاف مسیر آنها، مردم را به نظام و آینده کشور خوشبین و امیدوار سازیم.
در این جلسه اعضای دستگاه های اجرایی حاضر، در خصوص برگزاری بهتر هفته دولت به بحث و تبادل نظر پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار