کد خبر: ۲۷۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 10 August 2016


به گزارش تابناک لرستان به نقل از خبرآنلاین ،مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان از ثبت ۴۱ هزار تماس با سامانه ۲۰۰۰ این شرکت خبر داد

هومان محمودی  با اشاره به فعالیت سامانه ۲۰۰۰ شرکت مخابرات استان لرستان اظهار داشت: با راه اندازی این سامانه توسط شرکت مخابرات، امکان پرداخت غیرحضوری تمامی قبوض پرداختی تلفن ثابت و همراه، آب و فاضلاب، برق، گاز از طریق این سامانه امکان‌پذیر شده است.

وی با بیان اینکه تا پیش از این تعداد تراکنش های سامانه ۲۰۰۰ مخابرات لرستان حدود ۲۵ هزار مورد بوده است عنوان کرد: همچنین میزان وصولی صورت گرفته از طریق این سامانه ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان از افزایش تعداد تراکنش های سامانه ۲۰۰۰ این شرکت طی ماههای خرداد و تیر امسال خبر داد و گفت: در مدت زمان یاد شده تعداد تراکنش های این سامانه در لرستان به بیش از ۴۱ هزار مورد رسیده است.

محمودی همچنین میزان وصولی صورت گرفته از طریق سامانه ۲۰۰۰ شرکت مخابرات لرستان طی ماههای خرداد و تیر امسال را یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: با این اوصاف میزان وصولی صورت گرفته از طریق این سامانه در استان طی این دو ماه نسبت به دوره های گذشته حدود دو برابر افزایش یافته است.

وی با اشاره به مزایای استفاده از سامانه ۲۰۰۰ شرکت مخابرات لرستان بیان داشت: با استفاده از این سامانه زمینه پرداخت الکترونیکی قبوض تلفن ثابت بدون نیاز به شناسه قبض و شناسه پرداخت، پرداخت تمامی قبوض با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت، وصل بلافاصله تلفن ثابت قطع، پس از پرداخت قبض توسط سامانه و ... فراهم می شود.

مدیر عامل شرکت مخابرت لرستان با تاکید بر لزوم استفاده از این سامانه از سوی مشترکان لرستانی ادامه داد: نبود محدودیت در پرداخت قبوض، دسترسی آسان، امنیت و اطمینان خاطر برای مشترکان از جمله اهداف راه‌اندازی این سامانه تلفنی بوده است.

محمودی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه همچنین استفاده مشترکان از سامانه ۲۰۰۰ برای پرداخت قبوض خود کمک فروانی در حفظ محیط زیست می کند ادامه داد: این امر موجب می شود که دیگر نیازی به صدور قبوض به صورت کاغذی برای مشترکان نبوده و آنها از طریق این سامانه الکترونیکی اقدام به پرداخت قبوض خود کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار