فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد
سردار عزیزالله ملکی گفت: پنج نفر متشکل از یک مرد، سه زن و یک کودک که از استان‌های مجاور با خودرو 405 وارد هرمزگان شده بودند و قصد فروش سلاح کمری داشتند که با اشراف اطلاعاتی مأموران نیروی انتظامی در شهرستان بندرلنگه دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۷۳۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ 07 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار عزیزالله ملکی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک به‌مناسبت روز خبرنگار از شبا‌هت‌های حرفه خبرنگاری و پلیس سخن گفت و اظهار داشت: در این دو حیطه کاری همواره عده‌ای راضی و عده‌ای ناراضی وجود دارد.
 
وی ادامه داد: خبرنگاری حرفه‌ای بسیار سخت و با درآمدی اندک است که انتظارات زیادی از آن می‌رود و مسؤولیت خطیری در ایجاد حفظ امنیت و آرامش در جامعه دارد.
 
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: هرجا که نیروی انتظامی از ظرفیت رسانه‌ای استان استفاده کرده است، عملکرد به مراتب بهتری را از خود نشان داده است.
 
ملکی اضافه کرد: اصحاب رسانه همواره یار و همراه پلیس بوده‌اند و در عملیات ما از نزدیک مشارکت داشته و باعث بهبود عملکرد و خبررسانی مطلوب گردیده است.
 
وی تصریح کرد: در چند سال اخیر نیروی انتظامی سعی در جامعه‌محوری و تبدیل هر مسأله انتظامی به اجتماعی داشته است.
 
این مسؤول انتظامی گفت: با وجود تهدیدات بسیار، امنیت قابل قبولی در استان حاکم است تا جایی که در سال گذشته جزء 5 استان برتر کشور بوده‌ایم.
 
ملکی یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون 37 تن کشفیات مواد مخدر داشته‌‎ایم که یک تن از آن همین امروز کشف شده است.
 
وی افزود: در حوزه قاچاق به‌دنبال دانه‌درشت‌ها و قاچاق‌های سازمان‌یافته هستیم و می‌خواهیم نشان دهیم که مردم هرمزگان قاچاقچی نیستند.
 
فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در حوزه کانتینرهایی طی روزهای گذشته از گمرک بندر شهید رجایی کشف شد تعداد 21 نفر بازداشت شدند که اکثر آنها از افراد دولتی بودند.
 
ملکی ادامه داد: پنج نفر متشکل از یک مرد، سه زن و یک کودک که از استان‌های مجاور با خودرو 405 وارد هرمزگان شده بودند و قصد فروش سلاح کمری داشتند که با اشراف اطلاعاتی مأموران نیروی انتظامی در شهرستان بندرلنگه دستگیر شدند.
 
وی افزود: از این افراد 17 قبضه اسلحه کلت کمری طی دو مرحله کشف شد که در مرحله اول هفت اسلحه در حین معامله و 10 قبضه دیگر پس از دستگیری و اعتراف کشف شد.
 
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: این افراد طی 48 ساعت پیش دستگیر شدند که هنوز بازجویی از آنها ادامه دارد.
 
ملکی خاطرنشان ساخت: افراد دستگیر شده عضو هیچ یک از گروه‌های تروریستی تکفیری و داعش نیستند و مردم منطقه آرامش خود را حفظ کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار