رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند از اجرای عملیات روکش آسفالت پلی‌مری و سنتی به طول 42 کیلومتر در محور دماوند - فیروزکوه خبر داد.
کد خبر: ۲۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ 25 April 2015
ذکریا صفرزاده در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اجرای عملیات روکش آسفالت پلی‌مری و سنتی محور دماوند - فیروزکوه اظهار داشت: سال گذشته 12 کیلومتر در این محور عملیات روکش آسفالت انجام شد.

وی با بیان اینکه اکنون بخش دیگری از این راه به طول 30 کیلومتر را روکش آسفالت به صورت پلی‌مری و سنتی انجام می‌دهیم، افزود: این عملیات با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال صورت می‌گیرد تا تردد خودروها تسهیل شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند مزیت‌های استفاده از آسفالت پلیمری نسبت به آسفالت معمولی را مقاومت 50 برابر شیار افتادگی، طول عمر سه برابری، حذف قیرزدگی، حذف انعکاس نور در چشم راننده طول عمر خط کشی و رنگ‌آمیزی جاده، خاصیت الاستیکی، دوام بالا و نیز درصد پایین خرابی و ایمنی بالا در رفت و آمد و کاهش آلودگی‌های زیست‌‌محیطی برشمرد.

صفرزاده تصریح کرد: در ایام نوروز امسال، 11 مورد تجاوز به اراضی ملی وجود داشت که با دستور مقامات قضایی آثار تجاوز قلع و غم شد؛ همچنین در سال گذشته 46 فقره حکم قضایی در جلوگیری از تجاوز به اراضی ملی در شهرستان دماوند به اجرا در آمد.

صفرزاده مناطق ولیران، قلعه‌پا، رودهن، سادات‌محله و کیلان را از مناطقی برشمرد که در ایام نوروز و سال گذشته به اراضی ملی آنها تجاوز شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار