اهتزاز پرچم حرم رضوی در مصلای قدس و محل اقامه نماز جمعه قم، قرائت دلنوشته دختر یکی از شهدای مدافع حرم و تجلیل از برخی دختران این شهدا، حضور طلاب و دانشجویانی از قاره آفریقا و انزجار و خشم مردم از اقدامات خصمانه آل سعود از مهمترین جلوه ها و حاشیه های نمازجمعه قم بود.
کد خبر: ۲۷۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 05 August 2016
به گزارش تابناک قم، تعدادی از خادمان حرم حضرت امام رضا (ع) به مناسبت دهه کرامت با حضور در نمازجمعه قم، پرچم سبز حرم رضوی را دراین مکان به اهتزاز درآورند.آنها بعد از پایان نماز پرچم را در میان نمازگزارن برده و مردم نیز با حلقه زدن اطراف خادمان حامل پرچم حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) خود را متبرک می کردند.

**در زمان سخنان آیت الله سید محمد سعیدی خطیب جمعه قم به مناسب هفته حج که گفت، امسال سعودی ها مردم ما را از حج محروم کردند، مردم با سردادن شعارهای مرگ بر آل سعود، انزجار خود را از سیاست های خصمانه دولت سعودی به نمایش گذاشتند. 

**یکی از دختران مدافع حرم از کشور سوریه به مناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، دلنوشته ای کوتاه را به زبان فارسی خطاب پدر شهیدش و سایر همرزمان وی، قبل از خطبه های نمازجمعه قرائت کرد.

** به مناسبت روز دختر، برخی دختران شهدای مدافع حضرم توسط آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری و آیت الله سعیدی امام جمعه موقت قم با هدایا ولوح سپاس، تجلیل شدند.

**طلاب و دانشجویانی از قاره آفریقا و کشورهای اروپایی از مذاهب مختلف با حضور در نمازجمعه عبادی سیاسی جمعه قم، نماز خود را همراه با مردم قم اقامه کردند.

**حضرات آیات احمد جنتی رئیس شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری، سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، ابرهیم امینی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و خبرگان رهبری، محسن خرازی و برخی دیگر از مسئولان در نماز جمعه امروز قم حضور داشتند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار