جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه خون‌ شهدا، انقلاب اسلامی را تغذیه کرده است، گفت:
کد خبر: ۲۶۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹ 31 July 2016
جانشین سازمان بسیج مستضعفین، سردار علی فضلی عصر شنبه در مراسم خاکسپاری پیکر ۲ شهید دوران دفاع مقدس در اردوگاه ابوذر همدان با بیان اینکه ایران اسلامی چند حادثه را به عنوان آزمایش از سر گذرانده است، گفت: گفت: یکی از این آزمایش‌ها مربوط به ۸ سال دفاع مقدس و ایستادگی در مقابل رژیم بعثی عراق با حمایت استکبار جهانی بود.

به گزارش مهر، سردار فضلی با بیان اینکه در روز شهادت امام صادق(ع) در حضور دو شهید گمنام در پایگاه ابوذر شاهد هستیم که خون‌های شهدا، انقلاب اسلامی را تغذیه کرده است، افزود: امروز الگوی مقاومت در سوریه، عراق، یمن و سایر بلاد همین الگوی دفاع مقدس، رزمندگان و شهداست که در دفاع از دین خدا کوتاهی نکردند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) به خاطر حفظ انقلاب اسلامی مجبور به پذیرش قطعنامه ۵۹۸ شد و در هنگام پذیرفتن این قطعنامه این تعبیر را به کار برد که جام زهر نوشیده‌ام، گفت: رژیم بعثی بعد از پذیرش قطعنامه دست از تحرکات خود علیه ایران برنداشت و حمله به جنوب و جنوب غرب کشور را آغاز کرد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بعد از ایستادگی مجدد رزمندگان ایران اسلامی در مقابل حملات، رژیم بعثی دشمن با هماهنگی منافقین وارد کار شد و در قالب ارتش آزادی‌بخش منافقین عملیاتی را علیه جمهوری اسلامی آغاز کرد، گفت: دشمن درصدد بود با پیشروی از طریق کرمانشاه، همدان و قزوین خود را به تهران برساند و زمینه سقوط جمهوری اسلامی را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه هیچ فرصتی بهتر از عملیات مرصاد برای انهدام منافقین وجود نداشت، گفت: ۴۸۰۰ نفر از منافقین و نیروهای رژیم بعث در عملیات مرصاد کشته و زخمی شدند.

سردار فضلی با تاکید بر اینکه امروز رزمندگان در دفاع از حرمین شریفین بسیج شده‌اند و دفاع اسلامی دشمنان را عاجز و خرد کرده است، گفت: هر روز در گوشه گوشه ایران شهدای مدافع حرم در دفاع از دین خدا تشییع می شود که به فرموده رهبر کبیر انقلاب این شهدا امام زادگان عشقند و باید هوشمند باشیم و این شهدا را تنها نگذاریم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه وضعیت مزار شهدای گمنام در میدان میشان همدان مناسب نیست، عنوان کرد: باید آرمان شهدا را منتشر کنیم چراکه هدف دشمنان ایجاد فاصله بین ما، امام، مرجع و شهداست و این هدف را با ماهواره و برنامه‌های ماهواره‌ای به ویژه در جوانان دنبال می‌کنند.

نماینده طلاب و فضلای همدانی در حوزه علمیه قم نیز در این مراسم با بیان اینکه شهادت، شیوه و منش اهل بیت(ع) است، گفت: باید به عنوان رهروان مکتب ائمه معصومین(ع) در این راه طی طریق کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید جلال رضوی با اشاره به اینکه وعده خون شهید اضمحلال حقیقی آل یهود، آل سعود و منافقان است و روزی نیز شاهد تشییع تابوت نفاق در منطقه خواهیم بود، تاکیدکرد: آنهایی که تشییع پیکر شهید را سیاسی می‌دانند از لو رفتن فیش‌های حقوقی و نجومی خود در ترس و واهمه هستند.

وی با تاکید بر اینکه کسانی که فلسفه شهید و شهادت را نمی‌دانند از ولایت امام راحل و مقام معظم رهبری جرعه‎نوش نشده‌اند، عنوان کرد: شهدا اهداف نظام را هدفگذاری کردند و راهی که صلابت و سلامت را برای ما رقم می‌زند، برایمان مشخص کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار