کلینیک فیزیوتراپی مجتمع آموزشی درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در مرکز بیماریهای خاص «ابوریحان» آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۲۶۷۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 27 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مهدی حسنی آزاد رئیس مجتمع آموزشی درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس گفت: از این پس در این مرکز فیزیوتراپی، با استفاده از تعرفه درمانی دولتی و قرارداد با همه بیمه ها خدمات درمانی انجام می پذیرد. در حال حاضر این مرکز در شیفت صبح ارائه خدمت می کند و در صورت نیاز بیماران در شیفت عصر نیز فعال خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: تجهیزات مورد استفاده در این کلینیک شامل دو بخش الکتروفیزیولوژِی و تمرین درمانی است؛ دستگاه های لیزر، مولتی استیمولاتور، اولتراسوند، IR، هات پک و تراکشن در بخش اتروفیزیولوژی مستقر است و تجهیزاتی از جمله دوچرخه ثابت، تردمیل، شولدرویل، پارالل بار، فرم ساسپنتن و صندلی کواد ریسپس در بخش تمرین درمانی مستقر است.
 
افتتاح کلینیک تخصصی پوست در مجتمع آموزشی درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس
 
دکتر سید حسین داودی گفت: کلینیک تخصصی پوست با متراژ ۲۴۰ متر مربع واقع در ضلع غربی مجتمع آموزشی درمانی پیامبر اعظم بندرعباس شامل ۳ اتاق جراحی معاینه،آموزشی و اساتید است و ۳ پزشک متخصص عضو هیئت علمی دانشگاه و عضو انجمن متخصصین پوست در این مرکز مشغول طبابت هستند.
 
وی تصریح کرد: خدماتی از جمله لیزر درمانی، برداشتن خال، کیست، زگیل و تمامی ضایعات خوش خیم و بد خیم پوستی در این کلینیک با تعرفه دولتی ارائه می گردد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: تجهیزات خریداری شده و مورد استفاده در این کلینیک شامل دستگاه کرایو، نوردرمانی، کوتر، RF و تخت جراحی است و بزودی دستگاه لیزر نیز به این تجهیزات اضافه خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار