مدیرکل بیمه سلامت ایلام گفت: 286 مرکز درمانی در این استان دراختیاربیمه شدگان سلامت قرارگرفته است.
کد خبر: ۲۶۶۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱ 26 July 2016

مدیرکل بیمه سلامت ایلام گفت: 286 مرکز درمانی در این استان دراختیاربیمه شدگان سلامت قرارگرفته است.

به گزارش تابناک ایلام؛دکتر فالح کوهن هدف از اجرای این طرح را عدالت محوری، ارتقای سطح کیفیت در ارائه خدمات درمانی حوزه سلامت، کاهش پرداخت از جیب بیمه شدگان، رفع همپوشانی بیمه ای و گسترش برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در سراسر کشور اعلام کرد.

وی افزود: 386 هزار نفر از مردم استان ایلام از پوشش خدمات بیمه سلامت بهره مند هستند که از این تعداد 247 هزار نفر بیمه شده عشایری هستند که پیش از این از خدمات بیمه بی بهره بودند.

به گفته کوهن، این صندوق ها شامل سایر اقشار (بنیاد شهید، طلاب و دانشجویان)، عشایری و روستایی، کارکنان دولت و بیمه سلامت ایرانیان است که به دارندگان دفترچه بیمه، خدمات مختلف و متنوع ارائه می دهد.

وی تاکید کرد: 286 مرکز درمانی در استان ایلام به بیمه شدگان سلامت خدمات درمانی ارائه می دهند که این بیمه ها شامل بستری شدن، زایمان، جراحی که با گسترش بیمه سلامت درمانی در سال 95 این مراکز نیز افزایش می یابند.

کوهن یادآور شد: در حال حاضر برای جلوگیری از ازدحام در مراکز بیمه و ارائه هر چه بهتر خدمات به شهروندان با 18 دفتر پیشخوان قرارداد منعقد شده تا همه خدمات تعویض دفترچه و دارویی بیمه شدگان در این مراکز صورت گیرد.

وی از دیگر اقدام ها برای ارتقای سطح کیفیت خدمات نظام سلامت را شیمی درمانی و تحت پوشش قرار دادن بیماران دارای بیماری خاص اعلام کرد.

بیمه سلامت به عنوان یکی از مهمترین مصوبات دولت در برنامه پنجم توسعه به ارائه خدمات درمانی یکسان به بیمه شدگان در سراسر کشور می پردازد./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار