کد خبر: ۲۶۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 26 July 2016
بانوان به عنوان قشری تاثیرگذار نقش بسیار مهمی در چرخه اقتصادی در سطح خانواده، جامعه و کشور بر عهده دارند که مهمترین نیازها و خواسته های این قشر از سوی نمایندگان بانوان در حوزه های مختلف در خاش بیان شد.
مهمترین مشکلات و معضلات پیش روی بانوان در این نشست در زمینه های ورزشی و اوقات فراغت، فرهنگی، هنری، آموزشی، مهارتهای فنی، امداد محرومان، مباحث اجتماعی، تفریحی و گردشگری، تولیدات و اشتغالزایی، کشاورزی و غیره مورد بررسی قرار گرفت.
فراهم کردن زمینه برای برگزاری دوره های آموزشی و برپایی سمینارها و همایش ها، ایجاد کارگروههای اقتصادی، ارائه طرحهای سرمایه گذاری و حمایت از بازارهای تولید و اشتغال بانوان، ایجاد فضاهای مناسب کسب و کار بانوان، تجلیل و تشویق بانوان نخبه و توانمند، برگزاری کارگاههای تولید صنایع دستی و ایجاد بازارچه های فروش محصولات از مهمترین مشکلات و درخواستهای بانوان خاش بود که در این نشست مطرح شد.
جمیله ایرندگانی مشاور فرماندار خاش در امور بانوان و خانواده نیز به بیان مشکلات این قشر در تمام حوزه ها پرداخت.
بخشدار مرکزی خاش با برشمردن ظرفیتهای این منطقه در ابعاد مختلف گفت: نقش بانوان در ابعاد توسعه ای و شکوفا کردن استعدادها و رونق بخشیدن به مباحث اقتصادی، تولیدی و اشتغالزایی تاثیرگذار و با اهمیت است.
مجتبی شجاعی ادامه داد: برای تحقق شعار سال و بهره گرفتن از منویات رهبر معظم انقلاب باید از ظرفیتهای بانوان به عنوان قشری اثرگذار و مهم در این زمینه استفاده کرد.
مسئولان ادارات ورزش و جوانان، کمیته امداد، دانشگاه آزاد و جمعیت هلال احمر خاش در این نشست گزارشهایی ارائه دادند.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار