سکوی حفاری دریایی پاسارگاد 100 برای تعمیر در اسکله بندرعباس پهلو گرفت .
کد خبر: ۲۶۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ 25 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سکوی حفاری دریایی پاسارگاد 100 برای تعمیر در اسکله ویژه شرکت ایزو ایکو  امروز در بندرعباس پهلو  گرفت .

این سکو توان حفر 16 چاه  را همزمان تا 6 هزار متر زیر بستر دریا دارد.

مدیر عامل  مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران گفت: سکوی حفاری دریایی پاسار گاد 100 با 10 هزارتن وزن  و ارتفاع 120 متر در  مدت 2 ماه تعمیر می شود.

حمید رضاییان افزود :  این سکو  را 120 متخصص ایرانی تعمیر و برای انجام حفاری در میادین نفتی خلیج فارس آماده سازی می کنند.

به گفته مدیر عامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران  کیفیت و قیمت ارزانتر تعمیرات در بندرعباس سبب شده تا رغبت مالکان شناورها و سازه های فراساحلی و دریایی برای سفارش کار در داخل کشور بیشتر از گذشته شود.

شرکت حفاری استوان کیش زیر مجموعه بانک پاسارگاد مالک سکوی حفاری دریایی پاسارگاد 100 است.

این شرکت یکی از شرکتهای فعال در حفر چاههای نفت و گاز در آبهای کشور است.

مدیر عملیات شرکت حفاری استوان کیش گفت : در تعاملی 2 جانبه سکوی حفاری دریایی پاسارگاد 100 در زمان تعیین شده  تعمیر می شود.

سیاوش رحیم زاده افزود : پس از ارزیابی تخصصی مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران ( ایزو ایکو) برای تعمیر نیمه اساسی این سکوی حفاری دریایی برگزیده شد.

قائم مقام مدیر عامل شرکت بحر گسترش هرمز از شرکتهای زیر مجموعه ایزو ایکو هم گفت : تعمیر این سکو در استان هرمزگان  25 درصد ارزانتر از دیگر نقاط جهان انجام می شود.

مهدی رمضانی افزود : دانش پیچیده و تخصصی تعمیرات اساسی و نیمه اساسی سکوهای حفاری دریایی در استان هرمزگان بومی است.

به گفته قائم مقام مدیر عامل شرکت بحر گسترش هرمز از شرکتهای زیر مجموعه ایزو ایکو  در 2 سال گذشته 5 سکوی حفاری دریایی در این شرکت تعمیر شده است.

شرکت مجتمع کشتی سازی صنایع فراسحل ایران( ایزو ایکو ) در 37 کیلومتری غرب بندرعباس قرار دارد.

دراین شرکت نخستین کشتیهای اقیانوس پیمای ایرانی و نخستین سکوهای میادین نفت و گاز پارس جنوبی  هم طراحی و ساخته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار