معاون پشتیبانی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان گفت: با تهیه لوله‌های پلی‌اتیلن به‌زودی مشکلات برخی از روستاهای این شهرستان رفع می‌شود.
کد خبر: ۲۶۵۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 24 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، خلیل یکتاپرست در حاشیه بازدید از روستاهای بشاگرد عنوان کرد: در راستای تأمین و توزیع آب شرب روستائیان شهرستان بشاگرد تعدادی تانکر ذخیره آب به‌صورت ثابت جهت روستاهای بحران‌زده تهیه و در حال انتقال به این شهرستان هست.
 
وی افزود: با توجه آغاز فصل گرما و شرایط اقلیمی و جغرافیایی شهرستان بشاگرد الگوی صحیح مصرف و صرفه‌جویی باید مورد تأکید قرار بگیرد.
 
معاون پشتیبانی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان تصریح کرد: کارکنان و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب روستایی برای خدمات‌رسانی به روستاییان در طول شبانه‌روز و به صورت 24 ساعته مشغول به فعالیت می‌باشند.
 
یکتاپرست بیان کرد: امیدواریم با همکاری فرمانداری این شهرستان بتوانیم تمامی مشکلات آبرسانی روستایی را رفع و شهرستان بشاگرد را به یک منطقه پایدار آبی تبدیل کنیم.
 
در این جلسه فرماندار بشاگرد نیز ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب روستایی استان هرمزگان تصریح کرد: با همت و تلاش تمامی کارکنان این شرکت بخش عمده‌ای از مشکلات کم‌آبی روستاهای این شهرستان رفع شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار