رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بندرعباس گفت: حضور بسیج و نیروی انتظامی در قلب محلات سبب ارتقای امنیت عمومی شده و رضایت مردم را به دنبال داشته است.
کد خبر: ۲۶۴۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷ 23 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، پرویز سالاری ظهر امروز در حاشیه نشست تخصصی شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: انقلاب اسلامی به مدد مردم موفق به پیروزی بر رژیم شاهنشاهی شد و تداوم انقلاب اسلامی نیز به واسطه حضور و مشارکت مردم در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی بوده است.
 
وی افزود: همه ارکان کشور به مانند دانه‌های تسبیح هستند و بایستی بر اساس تصمیمات و برنامه‌هایی که در پارلمان محلی تشکیل می‌شود، حرکت کنند تا بتوانیم در فضای همدلی و همراهی با یکدیگر و هم‌افزایی میان دستگاه‌ها مشکلات پیش روی مردم را رفع کنیم.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بندرعباس با تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی در جمع‌آوری متکدیان خاطرنشان کرد: نباید نیروی انتظامی در این عرصه تنها بماند بلکه باید هر کدام از دستگاه‌ها متناسب با وظایف‌شان در کشور نسبت به مدیریت وضعیت متکدیان سطح شهر به نیروی انتظامی کمک کنند.
 
سالاری ادامه داد: برخی از متکدیان دچار آسیب‌های اجتماعی هستند که باید تحویل بهزیستی شوند و برخی دیگر نیز دانش‌آموزان فرار کرده از تحصیل هستند که باید به دامان خانواده و درس و زندگی بازگردند و برخی دیگر نیز معتادان ولگردی هستند که باید در کمپ‌های ویژه مورد مداوا قرار گیرند و مجموعه این افراد باید به طرز مناسبی مدیریت شوند.
 
وی با اشاره به ضرورت ایجاد کمپ‌های جدید درمان معتادان در استان هرمزگان، گفت: محدودیت ظرفیت‌ها در این بخش موجب شده تا فرآیند درمان معتادانی که به این مراکز سپرده می‌شوند کامل نشود و این افراد با وجود مشکل دوباره به سطح جامعه بازگردند و آسیب‌های اجتماعی تداوم یابد.
 
عضو شورای شهر بندرعباس از حضور بسیج و نیروی انتظامی در قلب محلات مختلف شهر بندرعباس تقدیر کرد و عنوان داشت: این موضوع ضمن کمک به تأمین هر چه بیشتر امنیت سطح شهر سبب اجرای مجموعه برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای شده که رشد محلات نیز کمک می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار