رئيس هيئت بسكتبال هرمزگان در اقدامی غیر منتظره از سمت خود استعفا داد.
کد خبر: ۲۶۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 23 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، پس از خط خوردن ملي پوش بسكتبال هرمزگان از تيم ملي جوانان كشور  رئيس هيئت بسكتبال استان هم از سمت خود كنارگيرى كرد.
 
سيد فاضل حيدري بلوكي پس از اينكه مسئولان فدراسيون بسكتبال نام محمد رضا بهرامزاد را از تيم ملي جوانان خط زدند با كنارگيرى از سمت خود واكنش نشان داد.
 
گفته مي شود علت كناره گيري رئيس هيئت بسكتبال هرمزگان دليل غير منطقي مسئولان فدراسيون در خصوص خط خوردن محمد بهرامزاده بسكتباليست هرمزگاني است. محمد بهرامزاده عضو تيم بسكتبال بزرگسالان پتروشيمي بندرامام ، قهرماني با تيم هاي هرمزگان (نوجوانان و جوانان) و جوانان ايران را در كارنامه ورزشي دارد.
 
جالب اينجاست كه در بين ملي پوشان بسكتبال جوان كشور تنها بازيكنان است كه با تيم ها خود بيشترين افتخارات را كسب كرده است.
 
حالا بايد منتظر ماند و ديد مسئولان فدراسيون چه دليل قانع كننده اي براي مردم هرمزگان و جامعه بسكتبال اين استان دارند. بيست و چهارمين دوره رقابتهاي بسكتبال زير ١٨ سال آسيا از عصر امروز در تهران آغاز شد.
 
پیش از این فدراسیون بسکتبال در اقدامی غیر منتظره از فرستادن عضوی از این نهاد در مراسم تدفین شادروان ایرج خدری در بندرعباس خودداری کرده بود که باعث انتقاد جامعه بسکتبال هرمزگان شده بود.
 
تلاش خبرنگار ایسنا برای گفت و گو با رئیس هیئت بسکتبال هرمزگان نیز بی نتیجه ماند هرچند اطرافیان این هیئت ورزشی این خبر را تأیید کردند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار