مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: مجموعه های گردشگری تالاب خور آذینی و کوه گنو در استان هرمزگان تا پایان سال تکمیل و به بهره‌برداری می‌‌رسند.
کد خبر: ۲۶۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵ 21 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محسن ضیایی عنوان کرد: مجموعه گردشگری تالاب خور آذینی یکی از مهمترین طرح هایی است که تا پایان سال تکمیل و از آن بهره برداری به عمل می آید.
 
وی این مجموعه را شامل امکاناتی نظیر نمازخانه، سکو ، آلاچیق و فروشگاه دانست و بیان کرد: اعتبار ششصد میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی برای تکمیل این مجموعه در نظر گرفته شده است.
 
این مقام مسئول ادامه داد: در تعطیلات نوروز امسال بیش از هشتاد هزار گردشگر از این تالاب بازدید کردند.
 
ضیایی با اشاره به پیشرفت هشتاد درصدی مجموعه گردشگری کوه گنو ابراز کرد: این مجموعه نیز با اعتبار 500 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ملی تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری می رسد.
 
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان افزود: هر سال بیش از ده هزار گردشگر از جاذبه‌های کوه گنو بازدید می‌کنند.
 
وی تصریح کرد: امسال 9 مجتمع تفریحی و سفره خانه دیگر نیز به بهره برداری می رسد که با فعال شدن آنها بیش از 120 نفر مشغول به کار می‌شوند.
 
ضیایی در پایان با ابراز اینکه هرمزگان سالانه میزبان بیش از یازده هزار گردشگر است گفت: این استان از نظر میزان جذب گردشگر در رتبه چهارم کشور قرار دارد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار