پس از اینکه روز دوشنبه خونه به خونه برابر استقلال با نتیجه سه بر یک شکست خورد، عصر دیروز نیز در حالی به مصاف پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایرانی رفت که اگرچه هدف دوتیم آمادگی بود اما تیم تهرانی از ۱۳ هزار تماشاگر در ورزشگاه شهید کاظمی بهره می‎برد.
کد خبر: ۲۶۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹ 19 July 2016
به گزارش تابناک مازندران، تیم باشگاهی فوتبال خونه به خونه بابل یکی از دو نماینده مازندران در لیگ پیش روی فوتبال دسته اول کشور است که پس از چند سال حضور در لیگ دسته دوم و اول کم کم به شرایط حرفه ای تر و به نوعی بلوغ تیمداری نزدیک میشود.
 این باشگاه پس از یارگیری خوب در هفته ها و ماه های گذشته و برگزاری مسابقات چهار جانبه با حضور تیم های لیگ برتری، دو مسابقه نیز در تهران با تیمهای باشگاهی مطرح کشور استقلال و پرسپولیس برگزار کرد که یک شکست و یک تساوی نتیجه خوب بابلی ها از رقابت با سرخابی ها بود.
پس از اینکه روز دوشنبه خونه به خونه برابر استقلال با نتیجه سه بر یک شکست خورد، عصر دیروز نیز در حالی به مصاف پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایرانی رفت که اگرچه هدف دوتیم آمادگی بود اما تیم تهرانی از ۱۳ هزار تماشاگر در  ورزشگاه شهید کاظمی بهره می‎برد.
خونه به خونه در بازی دیشب ابتدا با گل دقیقه ۱۷ وحید امیری از حریف عقب افتاد اما خیلی زود در دقیقه ۱۹ با ضربه حمید کاظمی جبران کرد و بازی با همین دو گل پایان یافت.
نساجی قائمشهر دیگر تیم باریشه و پرطرفدار مازندرانی در رقابتهای فصل آینده لیگ برتر است و این رقابتها از سه هفته دیگر آغاز خواهند شد.
انتهای پیام/
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار