مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد: بازداشت تعدادی از پرسنل سازمان بنادر و دریانوردی در پرونده قاچاق کالا اساساً کذب محض است و تا کنون احدی از پرسنل این سازمان بازداشت نشده و حتی بعنوان مطلع به مراجع قضایی دعوت نشده‌اند.
کد خبر: ۲۶۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳ 19 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از روابط عمومی بنادر هرمزگان، ابراهیم ایدنی گفت: شب گذشته خبری در یکی از رسانه‌ها با عنوان" انهدام بزرگترین باند قاچاق کالا در 6 سال اخیر و بازداشت تعدادی از پرسنل سازمان بنادر و دریانوردی وگمرک " ، درج شده که جهت تنویر افکار عمومی باید بگویم، آنچه که تحت عنوان بازداشت تعدادی از پرسنل سازمان بنادر و دریانوردی در خبر مذکور درج شده، اساساً کذب محض و عاری از حقیقت بوده و احدی از پرسنل و حتی شرکتهای مستقر در این سازمان بازداشت نشده و حتی بعنوان مطلع به مراجع قضایی دعوت نشده‌اند .
 
وی اضافه کرد: با توجه به جایگاه استراتژیک بندر شهید رجایی به عنوان دروازه اقتصاد ایران اسلامی همواره اجرای قانون ملاک عمل این سازمان بوده و منافع ملی بر منافع افراد ارجحیت دارد.
 
ایدنی بیان کرد: از رسانه‌ها انتظار می‌رود قبل از درج خبر پیرامون صحت و سقم خبر و اصالت آن حساسیت جدی نشان داده و اطمینان لازم را کسب کنند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: از این رو، در راستای حفظ حقوق سازمان بنادر و دریانوردی، حق پیگیری و تعقیب موضوع از طریق مراجع قضایی، محفوظ است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار