نخستین جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی با حضور فرماندار شهرستان بندرخمیر و جمعی از مسؤولین اجرایی در شهر رویدر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۲۶۱۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ 17 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، نخستین جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی شهر رویدر صبح امروز با حضور فرماندار شهرستان بندرخمیر و جمعی از مسؤولین اجرایی این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
فرماندار شهرستان بندرخمیر در این حاشیه بهره‌برداری از این جایگاه عرضه سوخت با اعلام اینکه از مهمترین افتخارات نظام جمهوری اسلامی رساندن امکانات رفاهی در دورترین نقاط کشور به عموم است، افزود: امروز در یکی از این مناطق و با تمام کم و کاستی‌های موجود موفق شدیم تا به همت بخش خصوصی، جایگاه عرضه بنزین شهر رویدر را مورد بهره‌برداری قرار دهیم.
 
علیرضا نصری اظهار داشت: این جایگاه سوخت که شامل سه مخزن 44 هزار لیتری و دو پمپ دو نازله است در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع و با اعتبار 6 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط بخش خصوصی احداث و برای شش نفر ایجاد اشتغال شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با تلاش مدیران شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در آینده‌ای نزدیک گازوئیل نیز در این جایگاه عرضه شود تا جمعیت 15 هزار نفری بخش رویدر بتوانند از خدمات آن استفاده بهتری کنند.

تا پیش از این مردم بخش رویدر باید برای سوخت‌گیری وسایل نقلیه خود به نزدیکترین جایگاه در فاصله 40 کیلومتری این بخش مراجعه می‌کردند و از این‌رو احداث جایگاه سوخت از مطالبات اصلی مردم این بخش بود.

شهر رویدر در فاصله 90 کیلومتری مرکز شهرستان بندرخمیر و 120کیلومتری مرکز استان قرار دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار