مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به موضوع آماده سازی سالن و اسکله تردد مسافر و بار بندر بهمن شهر قشم با هدف برقراری خط ارتباطی دریایی با بندر خصب کشور عمان گفت: به همت مهندسان ایرانی یک افتخار ملی دیگر با ساخت اسکله ۱۹۸ تنی نصیب کشورمان شده است.
کد خبر: ۲۶۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴ 16 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حمید رضا مومنی در جلسه بررسی عملکرد سه ماهه این سازمان که با حضور معاونان، مشاوران و مدیران این سازمان در سالن مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد، گفت: اعتبارات طرح جامع ارتباطی خلیج فارس با محوریت پل و اعتبارات پروژه های نفت، گاز و انرژی، جدای از شش هزار میلیارد ریالی است که از ابتدای امسال در بخش عمران در نقاط مختلف جزیره قشم در دست اجرا است. برای ارایه خدمات عمرانی و تحقق وعده توسعه همه جانبه و پایدار در سطح جزیره باید بیش از ۷۰ درصد اعتبارات سازمان را در این حوزه هزینه کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اهمیت مشخص شدن شرایط نیروهای این سازمان، گفت: نظام ارزیابی عملکرد مهمترین نقش را در ماندگاری نیروهای این سازمان به عهده دارد. هیچ نیروی کارآمدی از بدنه سازمان جدا نخواهد شد و کارکنان باید موثر بودن خود را با کار و تلاش بیشتر ثابت کنند.

وی به موضوع آماده سازی سالن و اسکله تردد مسافر و بار بندر بهمن شهر قشم با هدف برقراری خط ارتباطی دریایی با بندر خصب کشور عمان اشاره کرد و گفت: به همت مهندسان ایرانی یک افتخار ملی دیگر با ساخت اسکله ۱۹۸ تنی نصیب کشورمان شده است.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، این اسکله به سفارش سازمان منطقه آزاد قشم در بندرعباس با هدف پهلوگیر شناورهای خاص ساخته شد و با انتقال و نصب آن در اسکله بهمن، خط کشتیرانی قشم - خصب نیز به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین بیان داشت: تهیه آیین نامه مالیاتی ویژه و اجرای ماده ۱۱ مقررات سرمایه گذاری باعث شده تا سازمان منطقه آزاد قشم در میان مناطق آزاد دیگر متمایز شود و این از نقاط قوت ما در این منطقه است.

مومنی گفت: به رغم تمامی فشارها خوشبختانه موفق شدیم ۴۵۰ هکتار زمین را با سرمایه بخش خصوصی با پیشرفت بیش از ۴۰ درصد را برای فعالیت های کلان اقتصادی آماده کنیم و سازمان را از مسیر فروش زمین خام نجات دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار