کد خبر: ۲۵۹۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰ 13 July 2016


رئیس اتاق اصناف استان البرز با بیان اینکه نمایشگاه‌های لباس با طرح‌های اسلامی -ایرانی راه‌اندازی می‌شود، گفت: در این نمایشگاه‌ها البسه با قیمت‌های مناسب عرضه می‌شود.

حمید کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به تاکید نماینده ولی‌فقیه استان البرز بر تولید لباس‌های اسلامی، اظهار داشت: باید همه مجموعه‌های فرهنگی، شهرداری، اصناف و دیگر نهادهای مرتبط، برای حل مشکلات در این زمینه کمک کنند.

رئیس اتاق اصناف البرز با بیان اینکه نمایشگاه‌های لباس با طرح‌های اسلامی - ایرانی راه‌اندازی می‌شود، افزود: در این نمایشگاه‌ها البسه با قیمت‌های مناسب عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در شهریور ماه سال جاری برپا می‌شود، گفت: در چند نقطه شهر فروشگاه‌های مختص کالاهای حجاب ایجاد می‌شود.

کریمی با بیان اینکه با تولید کنندگانی که طرح‌های نامناسب و مغایر با اصول جامعه روی لباس‌ها می‌زنند، برخورد می‌شود، افزود: کاسب حبیب خدا است و باید در تولیدات و فروش خود دقت داشته باشد و به هر قیمتی درآمد خود را بدست نیاورد.

وی با اشاره به اینکه هر رئیس صنفی باید به حوزه خود ورود کند و بازرسی‌های لازم را از واحدهای صنفی داشته باشد،‌ گفت: مردم نباید نسبت به تخلفات واحدهای صنفی بی‌تفاوت باشند و به ما اطلاع دهند تا با آن‌ها برخورد شود.

کریمی با بیان اینکه 90 هزار واحد صنفی وجود دارد، افزود: باید واحدهای صنفی در بحث امر به معروف و نهی از منکر اطلاعاتی داشته باشند که اتاق اصناف در این راستا برنامه‌ای در دستور کار خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار