رییس هیات ژیمناستیک شهرستان رشت گفت :
مجتبی نوری افزود : ژیمناستیک به لحاظ ارتباط مناسب عصبی و عضلانی که در اندام های بدن ایجاد می کند ، به واقع اساس و پایه ورزش قهرمانی محسوب می شود
کد خبر: ۲۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸ 21 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ،مجتبی نوری افزود : ژیمناستیک به لحاظ ارتباط مناسب عصبی و عضلانی که در اندام های بدن ایجاد می کند ، به واقع اساس و پایه ورزش قهرمانی محسوب می شود .

وی اظهار کرد : به همین دلیل توسعه این رشته ورزشی در گیلان بسیار ضروری است و البته برغم امکانات کم ، حدود 400 ورزشکار سازمان یافته در رشت در رشته ژیمناستیک فعالیت دارند .

وی ادامه داد : یکی از عمده ترین راهکارهای توسعه ورزش ژیمناستیک و نیز آگاهی بخشی جامعه ، برپایی رقابت های ورزشی در سطوح قهرمانی و ملی می باشد .

رییس هیات ژیمناستیک رشت بیان کرد : توجه خانواده ها به ورزش ژیمناستیک می تواند در آینده به روند رشد نونهالان و نوجوانان در هر رشته ورزشی کمک شایانی داشته باشد .

مجتبی نوری ، از فعالیت 20 مربی متبحر و کارآزموده در این رشته خبرداد و خاطرنشان کرد : ساختار مدیریت و کادر اجرایی هیات ژیمناستیک استان گیلان در سال گذشته با بضاعت موجود تحرکات خوبی را در جذب و توسعه این رشته مفرح و پرتحرک داشته است .

وی در ادامه گفت : با توجه به مشکلات موجود ، خوشبختانه در اغلب رقابت های کشوری حضور داشتیم و با موفقیت هایی نیز همراه بوده که محصول این تلاش ها ، مشارکت بخش خصوصی در سال گذشته بود و امیدواریم که این مشارکت در سال جاری افزایش یابد .

وی اضافه کرد : آمادگی جسمانی و تامین سلامت روح و روان از اهداف ورزش ژیمناستیک است و با راهبردی اصولی ، می توانیم در ارتقای سطح تحصیلی و بهره هوشی نونهالان و نوجوانان نیز نقش بسزایی را ایفا کنیم .

وی افزود : البته رشته ورزشی ژیمناستیک به لحاظ برخورداری از نکات فنی منحصر بفرد ، مراحل فراگیری و کسب مهارت در آن مستلزم ممارست و سخت کوشی چندین ساله خواهد بود که از هنرجویان و خانواده ها آنان درخواست داریم در هدایت و آموزش این رشته ورزشی صبر و تحمل بیشتری داشته باشند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار