معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: یک‌هزار و 400 هیأت مذهبی در سراسر استان هرمزگان فعال است.
کد خبر: ۲۵۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲ 09 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر انصاری‌راد اظهار کرد: ماهیت نظام ما اسلامی است و دشمن تلاش فراوانی دارد تا نقش ایمان و اعتقاد را در درون زندگی ملت مسلمان ایران کم‌رنگ کند.
 
وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی یکی از اصلی‌ترین محورهای نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: راه سعادت بشر در دنیا و آخرت اتکا به آموزه‌های الهی است که تامین‌کننده روحیات بشر و پاسخ‌دهنده به نیازهای فردی و گروهی انسان است.
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: ما در دنیای امروز با هجمه وسیعی علیه اسلام و فرهنگ اسلامی مواجه هستیم تا از تأثیر و عمق نفوذ اسلام ناب محمدی در دنیا بکاهند و به همین دلیل به طور روزافزونی برنامه‌های مخرب ماهواره‌ای و اینترنتی علیه همبستگی و ایمان و اراده ملت‌های مسلمان به‌خصوص ملت ایران رو به افزایش است.
 
انصاری‌راد با تاکید بر اهمیت گسترش فعالیت‌های تبلیغی و پاسخگویی به شبهات علیه اسلام در جامعه از فعالیت حدود یک هزار و 400 هیأت مذهبی در استان هرمزگان خبر داد و عنوان کرد: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی از جمله کارکردهای این هیأت‌ها در سراسر استان هرمزگان است.
 
وی گفت: 31 مؤسسه قرآنی نیز در استان هرمزگان فعالیت دارند که برنامه‌های متنوعی با محوریت آموزش و ترویج و تفسیر قرآن کریم را بر عهده دارند و اداره کل تبلیغات اسلامی استان نیز به طور مرتب با این مؤسسات به منظور تامین محتوای ارائه و عرضه محصولات فرهنگی و آموزشی با موضوع قرآن کریم در ارتباط است.
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان به برگزاری مداوم دوره‌های آموزشی کارکنان ادارات و دستگاه‌ها با موضوعات قرآنی و دینی اشاره و اظهار کرد: قریب به 9 هزار و 500 نفر از کارکنان دولتی در این دوره‌ها آموزش دیده‌اند.
 
انصاری‌راد در پایان به وجود اردوگاه فرهنگی و تفریحی هماگ وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان اشاره کرد و از دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی خواست تا از این ظرفیت بهره ببرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار